پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/03 13:37
کد خبر: 5158

تمایل باشگاه مطرح اروپایی برای جذب ستاره ایرانی

تیم فوتبال سلتیک اسکاتلند برای خرید مهاجم ایرانی تیم فوتبال آوس پرتغال ابراز علاقه کرد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از باشگاه خبرنگاران: طبق ادعای توتومرکاتو، تیم فوتبال سلتیک اسکاتلند برای جذب مهرداد محمدی مهاجم دسپورتیوو آوس ابراز علاقه کرده و ممکن است به زودی پیشنهاد خود را ارائه دهد.

با توجه به این که نیل لنون سرمربی سلتیک هنوز هم به دنبال تقویت خط حمله خود است، گفته می‌شود که این تیم محمدی را به عنوان یک هدف بالقوه معرفی کرده است.

بعد از آمدن پاتریک کلیمالا از تیم بیالیستوک لهستان به سلتیک، ممکن است خرید مهرداد محمدی تعجب آور باشد، اما محمدی می‌تواند در جلو یا پشت مهاجمان بازی کند و کمی باتجربه‌تر از بازیکن لهستانی است.

محمدی ۲۶ ساله در این فصل هفت گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل در لیگ پرتغال داده است، او از زمان ترک سپاهان در پرتغال پیشرفت چشمگیری داشته است. این بازیکن، مهاجمی سرعتی است که در ۲ بازی برای ایران یک گل به ثمر رسانده است و با توجه به روابط اخیر سلتیک با برادر دوقلوی او، خرید این مهاجم جذابیت خاصی دارد.

سان اسکاتلند در تابستان گفت که سلتیک می‌خواست میلاد محمدی را قبل از این که از گروزنی به خنت برود، جذب کند. حالا سلتیک می‌تواند برای جذب برادر دوقلوی او یعنی مهرداد اقدام کند و مهاجم خطرناک دیگری را به فهرست لنون اضافه کند.

ممکن است آوس علاقه چندانی به فروش مهرداد نداشته باشد، زیرا همین تابستان گذشته این بازیکن ایرانی را خریده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j6oo3