یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/01 15:30
کد خبر: 5044

نقش تعیین‌کننده شکوری در جلسه با دبیرکل AFC

​نمایندگان ایران در شرایطی فردا شب راهی مالزی خواهند شد که انتظار می‌رود به نتیجه مثبتی در مذاکره با کنفدراسیون برای حل میزبانی دست یابند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: موضوع مربوط به تعلیق میزبانی باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته باشد. در این بین طی موضع مشترک نمایندگان ایرانی برای رد میزبانی در کشور ثالث و انصراف در صورت تایید این موضوع توسط AFC، اکنون نمایندگان این باشگاه‌ها در نظر دارند با حضور در مالزی و در جلسه با دبیرکل کنفدراسیون آسیا به نتیجه مثبتی در این راه دست یابند.


ابراهیم شکوری، بازیکن سابق پرسپولیس که از چندی پیش به عنوان دبیرکل در فدراسیون کار خود را آغاز کرده و به عنوان مهمترین چهره فوتبالی که در چند دهه اخیر موفق به حضور این ساختمان با سمت اجرایی شده، از نفرات تعیین کننده در این مذاکره محسوب می‌شود. شکوری با شناخت کامل و جامعی که از شرایط فوتبال و احساسات حاکم بر جامعه هواداری دارد، ابتدا مذاکرات خود با کنفدراسیون را در پیش گرفت و در این زمینه موفق شد برای روز پنج شنبه زمان ملاقات با دبیرکل AFC را تعیین کند. بر این اساس قرار است هیات همراه نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با حضور ابراهیم شکوری فردا شب تهران را به مقصد مالزی ترک کنند و در این مذاکرات، تایید کنفدراسیون و دبیرکل این نهاد را برای لغو حکم صادره را دریافت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wxyd4