پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/22 16:20
کد خبر: 4491

سارا خادم‌الشریعه از تیم‌ملی استعفا داد!

سارا خادم‌الشریعه، استاد بزرگ شطرنج ایران با انتشار پیامی کوتاه از تیم ملى شطرنج کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از خبر ورزشی؛ استاد بزرگ شطرنج ایران با منتشر کردن پستى در اینستاگرامش از تیم ملى شطرنج ایران کناره گیری کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، در روز‌هایی که شاهد موج مهاجرت ملی پوشان ایران به خارج از کشور هستیم، سارا خادم الشریعه، ملی پوش پر افتخار کشورمان با انتشار پستی، از تیم ملی کناره گیری کرد. سارا خادم الشریعه در چند سال اخیر بهترین شطرنج باز زن ایران محسوب می‌شود و در رنکینگ جهانی جزو ۴۰ نفر برتر به شمار می‌رود.

این در حالی است که این شطرنج باز اخیرا از تصمیم جنجالی علیرضا فیروزجا مبنی بر حضور در کشوری به غیرایران حمایت کرد و به همین علت با فدراسیون شطرنج دچار اختلافاتی شد تا جایی‌که مهرداد پهلوان‌زاده رئیس فدراسیون شطرنج علیه حمایت او مصاحبه‌ای انجام داد و این شاید در حال حاضر تنها دلیل انتشار این پست کوتاه باشد.

به این ترتیب حاشیه‌های تمام شدنی شطرنج باز هم ادامه پیدا کرد. از قرارگرفتن دو شطرنج باز ایرانی در مقابل حریفانی از رژیم اشغالگر قدس گرفته تا خارج شدن علیرضا فیروزجا از زیر پرچم ایران و همچین حرکت میترا حجازی پور و شهره بیات در برداشتن حجاب در مسابقات جهانی و این آخری هم استعفای سارا خادم الشریعه که این فدراسیون را دوباره سر زبان‌ها انداخته است.

باید ببینیم مسئولان فدراسیون در خصوص حاشیه‌های اخیر چه واکنشی نشان خواهند داد. گفتنی است سارا حرفی از پیوستن به تیمی غیر از ایران نزده است.

۵۱


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vjpz4