پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/20 11:07
کد خبر: 4353

کیمیا علیزاده حمایت‌ مسئولان را فراموش نکرده است

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش گفت: کیمیا علیزاده دعای مردم و حمایت‌های مسئولان در مسیر موفقیتش را فراموش نکرده است.

به گزارش خبرنگاررصد ورزشی و به نقل از خبر ورزشی : مهین فرهادی‌زاد، معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تلاش‌های بانوی ملی پوش کشورمان در کسب افتخار برای کشورمان گفت: کیمیا علیزاده با همت و با وجود آسیب دیدگی در المپیک تلاش کرد تا پیروز میدان شود و بر روی سکو بایستد.

وی در ادامه تمرینات سخت کیمیا علیزاده در طول این این سال‌ها را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: وزارت ورزش و فدراسیون مربوطه نیز با تمام وجود از وی حمایت کردند تا به مرحله  قهرمانی و حضور در المپیک برسد و مردم مهربان ایران نیز قدرشناس ورزشکار عزیز خود هستند.

معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش گفت: این باور را هم دارم که این دختر خوب تکواندوی ایران، دعای مردم و حمایت‌های مسئولان در مسیر موفقیتش را فراموش نکرده و قدر آن عزتی که بین ملت ایران را دارد، هرگز فراموش نکرده است.

وی ادامه داد: حمایت‌های مجموعه ورزش برای بهبود و کسب سلامت کیمیا و هماهنگی حوزه‌های مختلف برای اینکه وی دوباره به روزهای اوجش بازگردد و در صحنه‌های ورزشی بدرخشد از ذهن افراد پاک نخواهد شد.

معاون توسعه ورزش بانوان گفت: برای کیمیا علیزاده ملی پوش شایسته کشورمان که محبوب مردم و مسئولان است شرایط برای کسب سهمیه المپیک مهیا و مقرر بود تا وی در رقابت‌های سال آینده شرکت کند.

 وی تصریح کرد: همه ورزشکاران کشورمان تلاش می‌کنند که در میادین بین المللی زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌ها حضور پیدا کنند و این مهم را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانند تا بر روی سکوی قهرمانی با نام ایران بدرخشند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: قدردان تلاش‌های ملی پوشان کشورمان هستیم و بر این باوریم که در جای جای این سرزمین پهناور، پتانسیل‌ها و استعدادهای ورزشی بسیاری هستند که پرچم ایران عزیز را در عرصه‌های مختلف ورزشی به اهتزاز در خواهند آورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2awgl3