یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/04 10:36
کد خبر: 3446

خط دروازه نقطه قوت تیم امید در بازیهای مقدماتی است

سنگربان تیم ملی امید امیدوار است خط دروازه این تیم به نقطه قوت امیدها در مسابقات تایلند تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه؛  معراج اسماعیلی با بیان این موضوع گفت:خوشبختانه شرایط خوبی در اردوی قطر داریم و تمرینات در شرایط بسیار خوبی دنبال می شود. در خط دروازه هم با زحمات آقای حبیبی تمرینات بسیار خوب داریم و بچه ها رقابت و رفاقت بسیار خوبی با هم دارند که برای همه ما مفید است.

دروازه بان تیم ملی امید همچنین اضافه کرد:من حدود دو سال است در کنار تیم هستم. مدت زیادی در کنار هم زحمت کشیدیم و تلاش کردیم تا به این مرحله برسیم. امیدوارم مراحل پایانی آماده سازی هم به بهترین شکل بگذرد و با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم. همه بچه ها زحمات زیادی کشیدند و بعد از این مدت طولانی می خواهیم نتایج زحماتمان را ببینیم. می دانیم کار سختی در پیش داریم و حریفان قدرتمندی در این گروه خواهیم داشت اما ما هم تیم ایران هستیم و با همه وجود می جنگیم.

22

معراج اسماعیلی در خصوص رقابت نزدیک دروازه بان های تیم امید گفت:در تیم هیچ کس از جایگاه و موقعیت خودش اطمینان ندارد. می دانیم باید همیشه در بهترین شرایط و آمادگی کامل باشیم. در خط دروازه هم رقابت و رفاقت خوبی داریم. بچه ها رابطه بسیار گرم و صمیمی دارند و تلاش می کنیم در تمرین بهترین عملکرد را داشته باشیم. هدف ما این است به شکلی کار کنیم که خط دروازه نقطه قوت تیم امید در تایلند باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yzlb2