چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/04 03:15
کد خبر: 3425

کریم باقری و همسرش + تصاویر

کریم باقری سالهاست با دختری بنام لیلا ازدواج کرده و دو پسر دارد امیر و امید که آنها هم راه پدر در فوتبال را پیگیری کردند.
  • نام:کریم
  • نام خانوادگی:باقری
  • تاریخ تولد:21 مرداد 1352 
  • محل تولد:تبریز
  • قد:186 سانتی متر
  • پُست:هافبک دفاعی
  • فرزندان:امید و امیر

 

برای ورود به صفحه اینستاگرام سایت رصدورزشی اینجا کلیک کنید

 

15352397-3249-b__260090960 - Copy

 

15352397-3249-b__260090960

 

AndroidOnlineNewsImage.aspx - Copy

 

AndroidOnlineNewsImage.aspx

 

زندگی خصوصی کریم باقری

کریم باقری اسفند ماه سال 1352 در تبریز به دنیا آمد. 4 برادر و یک خواهر دارد حالا یک تاجر معروف فرش در ایران و تبریز است.

 

 

ازدواج و خانواده کریم باقری

کریم باقری سالهاست با دختری بنام لیلا ازدواج کرده و دو پسر دارد امیر و امید که آنها هم راه پدر در فوتبال را پیگیری کردند.

 

 

زندگینامه کریم باقری

امیر باقری پسر کریم باقری

امیر پسر بزرگ آقا کریم به فوتبال علاقه زیادی دارد. او چپ پاست و مثل پدرش شوت های خوبی می زند. مطمئنا امیر خیلی دوست دارد شبیه پدرش شود اما احتمالا همه موافقید که آقا کریم یکی است و تکرار نخواهد شد.

امیر باقری پسر کریم باقری با تیم امیدهای پرسپولیس قرارداد بست. او هم مثل پدرش پیراهن شماره 6 را انتخاب کرده. امیر باقری می خواهد از امیدهای پرسپولیس به تیم بزرگسالان برسد و جای پدرش را در این تیم بگیرد.

 

HBeW3VRSt3iX

 

رستوران داری کریم باقری

کریم باقری نمایندگی یکی از شعب رستوران های زنجیره KFC آمریکا در ایران را از آن خود کرده بود اما بعدها بدلیل حساسیت ها با این رستوران به اصطلاح آمریکایی برخورد و پلمپ شد که نام آن به SOOGOOD تغییر یافت.

 

08R9bHGh08zr

 

دوستان نزدیک کریم باقری : 

 بیشتر وقتم رو بجز خانواده با بعضی دوستان نزدیکم مثل احمدرضا عابدزاده ، افشین پیروانی و علی دایی می گذرانم، ما چندتا نزدیک هم هستیم، همدیگر را می بینیم و با هم معاشرت داریم

 

غذای مورد علاقه کریم باقری

از کباب به عنوان محبوب ترین غذایش یاد می کند و می گوید هر وقت که فرصتی دست دهد سری به کبابی محبوبش در تهران می زند به غیر از این هم بارها تاکید می کند که کبابی قدیمی حاج علی در بازار تبریز را با هیچ رستوران دیگری عوض نمی کند.

 

UAnOklQBq8ae

 

کامیون داری کریم باقری

در همان دوران فوتبالی اش از آنجا که علاقه بسیاری به ولوهای زردرنگ سوئدی داشت، با کمک پدرش هر چه پول داشت در همین راه هزینه کرد و چند دستگاه از همین کامیون ها خرید

 

 

تاجر فرش

کریم باقری به همراه پدر همسرش هم یکی از تجار معروف فرش ایران و تبریز در دنیای فرش است او همچنین در زمینه صادرات خشک و بار و غلات و خرید و فروش ملک در کشورهای عربی فعال است

 

 

کریم باقری بازیکن محبوب جهان

در سال 1378 مرد سال فوتبال ایران شد همچنین وی در نظرسنجی سایت آمار و تاریخ فدراسیون بین المللی فوتبال (IFFHS) به عنوان بازیکن محبوب جهان انتخاب شد

 

3q70wvxZwSjG

 

فعالیت ورزشی کریم باقری

کریم باقری در باشگاه های تراکتور سازی، کشاورز، آرمینیا بیله فلد آلمان، النصر امارات، چارتون انگلستان، السد قطر و پرسپولیس تهران سابقه بازی دارد.

 

 

کریم باقری مرد سال فوتبال ایران

در مراسم بهترین های فوتبال سال ایران، کریم باقری با کسب بالاترین امتیاز از بین بهترین های فوتبال سال 87، مرد سال فوتبال ایران شد.

 

3hXmMjgzxJpX

 

تمرینات پرسپولیس در رختکن با حضور کریم باقری

کریم باقری در 16 خرداد سال 1372 برابر تیم ملی پاکستان در جام اکو، اولین بازی ملی خود را انجام داد و 80 بازی ملی و 47 گل در کارنامه ملی خود دارد.

 

 

خداحافظی کریم باقری از فوتبال

باقری در سال 1387 از تیم ملی خداحافظی کرد اما با بازی های شگفت انگیزی که همان سال در لیگ برتر در تیم پرسپولیس انجام داد، علی دایی؛ مربی وقت تیم ملی را وادار کرد تا از او بخواهد در تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 او را یاری کند.

 

KADDsPkB3NyE

 

شادی بعد گل کاظمیان و کریم باقری

کریم باقری با شرکت در دیدار دوستانه ایران و برزیل در 15 مهر 1389 با دنیای فوتبال ملی وداع کرد.

همچنین وی که یکی از محبوبترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است، در سال 1389 هم زمان با 8 آذر و بازی تاریخی با استرالیا از فوتبال خداحافظی کرد. او پس از 18 سال بازی در تیم های مختلف کفش هایش را آویخت.

 

منبع: نمناک، پرشین وی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36jd74