سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/02 14:54
کد خبر: 3335

کریستیانو رونالدو: لذت می‌برم

​کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس مدعی شد از شرایط خودش لذت می برد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: کریستیانو رونالدو که در هفته های پایانی سال 2019 دوباره به اوج بازگشته و عملکرد درخشانی از خود ارائه داد، در مصاحبه ای با شبکه DAZN اذعان داشت مردم گاهی از او انتقاد کرده و گاهش تشویقش می کنند، اما این ستاره پرتغالی به خود و توانایی هایش باور دارد و این مسائل را بخشی از فوتبال می داند.

 

کریستیانو رونالدو گفت: "آیا من از خودم لذت می برم؟ بله همیشه. من هنوز هم از وجود خودم لذت می برم زیرا من عاشق کارم بوده و از تلاش فراوان، داشتن حس خوب و حفظ سطح بازی ام لذت می برم. من شخصیت متفاوتی در زمین هستم. نکته مهم این است مردم سرگرم شوند و این برای من عادی است. من می دانم که چه کسی هستم و می دانم که چه می کنم. می دانم که در پایان مردم کارنامه من را خوب توصیف خواهند کرد.

 

آمادگی برای من موضوع مهمی است. ممکن است مردم گاهی انتقاد کنند اما این بخشی از حرفه ما در فوتبال است و شما باید در این شرایط مثبت اندیش باشید، زیرا شرایط فوتبال همیشه اینگونه است. مردم گاهی انتقاد کرده و گاهی شما را تشویق می کنند، اما من خودم را می شناسم و می دانم که چه توانایی هایی دارم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kmld2