پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/05 08:19
یاسرالشهرانی|یاسر الشهرانی بازیکن تیم عربستان|یاسرالشهرانی بازیکن محبوب
کد خبر: 32225

عادت جالب بازیکن تیم ملی فوتبال عربستان یاسرالشهرانی

بازیکن تیم ملی فوتبال عربستان که در دیدار برابر آرژانتین مصدوم شد همواره عادت دارد که در اردوها با خود یک جلد قرآن کریم همراه داشته باشد.

یاسر الشهرانی یکی از بازیکنان محبوب و سرشناس فوتبال عربستان است. یاسر الشهرانی درباشگاه الهلال بازی می‌کند.یاسرالشهرانی همواره در ترکیب تیم ملی فوتبال عربستان هم به میدان می‌رود و از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم تیم را همراهی کرد.اما یاسرالشهرانی بازیکن محبوب و آرام در دیدار برابر آرژانتین به شدت مصدوم شد و جام را از دست داد. یاسرالشهرانی یک عادت جالب دارد و آن این که همواره در اردوها یک جلد قرآن دارد و این عادت آن مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.یاسر الشهرانی یکی از بازیکنان محبوب و سرشناس فوتبال عربستان است که در الهلال بازی می‌کند.

یاسر الشهرانی بازیکن تیم ملی عربستان

یاسر الشهرانی

الشهرانی همواره در ترکیب تیم ملی فوتبال عربستان هم به میدان می‌رود و از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم تیم را همراهی کرد.اما این بازیکن محبوب و آرام در دیدار برابر آرژانتین به شدت مصدوم شد و جام را از دست داد. یاسر الشهرانی در دیدار عربستان مقابل آرژانتین به دلیل برخورد سنگین به زانوی دروازه‌بان شدیدا مصدوم شد و سریعا با دستور کادر درمان به بیمارستان رسید.

یاسر الشهرانی

آزمایش‌ها نشان می‌دهد که استخوان فک و صورت این بازیکن شکسته و این بازیکن به دلیل شدت ضربه خونریزی داخلی کرده است. 3 دندان این بازیکن نیز شکسته است و باید سریعا تحت عمل جراحی قرار گیرد.تیم ملی فوتبال عربستان در جام جهانی شروع خیره کننده‌ای داشت و در دیدار نخست خود با نتیجه دو بر یک آرژانتین را شکست داد.عربستان در دیدار دوم خود امروز به مصاف لهستان می‌رود و در صورت پیروزی راهی دور بعد خواهد شد.

یاسر الشهرانی

یاسر الشهرانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36b8d7