شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/01 16:54
کد خبر: 3281

سوت های کر کننده هواداران رئال علیه VAR

همانطور که رسانه های اسپانیایی ادعا کرده بودند هواداران رئال پیش از شروع بازی برابر بیلبائو از خجالت تیم داوری و تیم وی ای آر درآمدند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه؛ چهارشنبه گذشته در ال کلاسیکو دو پنالتی مسلم روی واران گرفته نشد و هرناندس هرناندس داور وسط و نیز دی بورگوس داور وی ای آر چشم خود را روی هر دو مورد بستند. باشگاه رئال بلافاصله پس از ال کلاسیکو با انتشار تصویر خطای راکیتیچ روی واران را در سایت رسمی خود منتشر کرد و واکنشی منفی نسبت به تصمیم وی ای آر و داور نشان داد. چند بازیکن رئال نیز علیه وی ای آر موضع گرفتند.

از ساعت 23.30 امشب در برنابئو رئال به مصاف بیلبائو رفته و هواداران رئال مادرید مطابق انتظار، اعتراضی شدید نسبت به وی ای آر از خود نشان دادند.

85

پیش از شروع مسابقه و به هنگام اعلام نام داوران وسط و کنار و نیز داوران وی ای آر، هواداران رئال سوت های کر کننده ای سر دادند. هواداران مستقر در پشت دروازه جنوبی نیز شعارهای "وی ای آر به چه کار می آید" را فریاد می زدند.

نیمه اول بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت در حالی که بیلبائو در دقایق پایانی به یک گل دست یافت ولی کمک داور اعلام آفساید کرد. وی ای آر نیز کمی بعد تصمیم او را پذیرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3g9b52