جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/24 22:07
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 19349

چطوری پخش زنده دربی رو رایگان تماشا کنیم؟

اگر علاقه زیادی به مسابقات فوتبال دارید حتما دوست دارید در هر شرایطی که هستید مسابقات را تماشا کنید.

بخصوص اینکه دربی 1400 را هم پیش رو داریم. در صورتیکه هنگام پخش این بازی حساس به تلویزیون دسترسی نخواهید داشت و تمایل دارید که بازی را به صورت زنده و رایگان مشاهده کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا یک سایت رایگان را به شما معرفی کنیم که بتوانید رقابت حساس استقلال و پرسپولیس را به صورت زنده تماشا کنید.

 

دربی 1400 چه ساعتی است؟

اگر پیگیر زمان برگزاری دربی بوده باشید حتما در جریان هستید که ساعت برگزاری دربی تاکن.ن چندبار تغییر کرده است. قرار بود دربی تهران پنجشنبه ۲۶ اسفند ساعت ۱۹ برگزار شود که ساعت این بازی تغییر کرد و ساعت ۱۵:۳۰ اعلام شد. اما ظاهرا با توجه به اینکه قرار بر این شده تا این بازی با حضور ۲۰ هزار تماشاگر برگزار شود، استانداری تهران تصمیم گرفته این بازی به ساعت ۱۷:۳۰ موکول شود  که همزمان این بازی نیز از طریق شبکه سه صدا و سیما نیز پخش خواهد شد. این دیدار حساس در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر ایران برگزار خواهد شد.

 

دربی 1400 با تماشاگر یا بدون تماشاگر؟

محسن فرهادی، در خصوص صدور مجوز بلیت فروشی و حضور تماشاگران در دربی با استفاده از 30درصد ظرفیت ورزشگاه توسط وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، اظهار داشت: این نظر ما است. یعنی می‌گوییم از نظر ما اینکه دربی با ظرفیت حداکثر 30درصد و شرایط اعلام شده برگزار شود، منع و مشکلی ندارد. به شرط اینکه آیتم‌های تعیین شده رعایت شوند. سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز در این خصوص اظهار داشت: دربی تهران با حضور 20 هزار تماشاگر برگزار می‌شود. تلاش کردیم ساعت بازی‌ هم کمی جلوتر باشد تا ما به کارهای دیگر نیز برسیم.

حالا اگر این امکان برای شما فراهم نبود که برای تماشای این رقابل حساس راهی استادیوم آزادی شوید، تماشای دربی به صورت زنده از رسانه های معتبر راه حل پیشنهادی ما برای شماست.

jkl

ساده‌ترین روش برای مشاهده آنلاین مسابقه فوتبال 26 اسفند

ساده‌ترین روش برای مشاهده آنلاین مسابقه فوتبال 26 اسفند بین دو تیم استقلال و پرسپولیس رجوع به وب‌سایت‌هایی است که پخش زنده شبکه ۳ را به صورت آنلاین پخش می‌کنند. به دلیل استقبال زیاد از این مسابقه ممکن است سرور برخی از این وب‌سایت‌ها با اختلال مواجه شوند و حین پخش بازی قطع، و یا  با کندی و اختلال مواجه شوند. اما وب‌سایتی که در زیر مشاهده می‌کنید از سرور‌های درون کشور با سرعت و کیفیت پخش بالا بهره‌ می‌برد که بهترین گزینه‌ ممکن برای تماشای آنلاین مسابقه دربی هست.

شما در زمان شروع بازی می توانید بدون نیاز به نصب اپلیکیشن خاصی وارد سایت دنیای رسانه ای فام شوید و در صفحه شبکه 3 ، دربی را با سرعت و کیفیت بالایی تماشا کنید و از تماشای پخش زنده و آنلاین دربی استقلال و پرسپولیس لذت ببرید. برای مشاهده آنلاین بازی استقلال و پرسپولیس تنها کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

پخش زنده شبکه سه

 

اگر صحنه ای از فوتبال را از دست دادیم چه کنیم؟

در صورتی که یکی از صحنه های حساس بازی را از دست دادید اصلا نگران نباشید چراکه راهکاری برای این مشکل وجود دارد. در دنیای رسانه ای فام، در صورت از دست دادن هر یک از این صحنه ها، کاربر میتواند با کشیدن آیکون پلیر به عقب، بازی را به عقب برگرداند و صحنه از دست رفته را برای بارها تماشا کند.

 

آیا بازی با تاخیر پخش خواهد شد؟

بخشی از تاخیرها در هنگام پخش رویدادهای آنلاین کاملا اجتناب ناپذیر است و هنوز پیشرفته ترین کشورها هم نتوانسته اند از پس از بین بردن آن برآیند ولی موارد کاملا به زیر ساخت های فنی و قابلیت های هر پلتفرمی بر می گردد که با توجه به وضعیت ثبات اینترنت در ایران تاخیرهایی که در موردشان خیلی هم غیر طبیعی نیستند! ولی به هرحال سایت معرفی شده برنامه های صدا و سیما را با تاخیر کمتری پخش می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36e9vj