چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 13 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/02/24 13:09
کد خبر: 15953

تیپ لاکچری مهدی قائدی و همسرش + عکس

مهدی قائدی را در کنار همسرش می بینید.

مهدی قائدی را در کنار همسرش می بینید. 

مهدی قائدی

image_4c936e4422a0a05d8958d27e6f707c97fd1aa51c

بیوگرافی کامل مهدی قائدی

        نام : مهدی

        نام خانوادگی : قائدی

        تاریخ  تولد  : 14 آذر 1377

        محل تولد : بوشهر

        باشگاه کنونی : استقلال

        شماره پیراهن : 16

image_e8dbea411e09ebb4a289c61a456c98e267529d10

رونالدو

IMG_۲۰۱۹۰۵۲۷_۲۲۱۷۰۳

 

 

بیوگرافی مهدی قائدی و همسرش + عکس های جدید

باشگاه های مهدی قائدی

باشگاه های جوانان

2008–2011

باشگاه های حرفه ای

سال ها

2016–2017

2017–2018

تیم ملی

2017–

 

ایران جوان بوشهر

شاهین بوشهر

ایران جوان بوشهر

 

باشگاه ها

بازی

گل

ایران جوان بوشهر

20

10

استقلال تهران

1

0

 

تیم ملی جوانان

2

0

 

 

بیوگرافی مهدی قائدی و همسرش + عکس های جدید

بیوگرافی مهدی قائدی

مهدی قائدی  (زاده 14 آذر 1377 - بوشهر)، بازیکن  فوتبال  اهل  ایران  است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال  استقلال  تهران با شماره 25 در  لیگ برتر خلیج فارس  بازی می کند.

وی فوتبال خود را از تیم های پایه  باشگاه ایرانجوان  بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل 96–1395 به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل  بازی  خود توانست 10 گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

f5ttkqFRYC79

تصادف شدید مهدی قائدی

مهدی قائدی در روز نهم بهمن ماه سال 96 در حالی که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود در  حادثه رانندگی  مصدوم و روانه بیمارستان  خلیج فارس  شد. او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان  امام علی  (ع) بوشهر واژگون می شود.

بیوگرافی مهدی قائدی و همسرش + عکس های جدید

*از اینکه در این تیم پرستاره فرصت کمی برای درخشش داشته باشی، نگران نیستی؟

مهدی قائدی :نگران؟ نه اتفاقاً افتخار می کنم که جزو یکی از بهترین و پرستاره ترین تیم های تاریخ  باشگاه استقلال  هستم و این هم لطف خداوند است که در این برهه زمینه ورود من به این تیم بزرگ را فراهم کرد. من در این تیم خودم را برای هر اتفاق و تجربه ای آماده کردم و تنها به این موضوع اشاره می کنم که اگر لازم باشد برای  استقلال  درون دروازه هم می ایستم (باخنده).

*یعنی مهدی رحمتی را نیمکت نشین می کنی؟

نه اما اگر لازم شد  دروازه بان  شوم از خود آقامهدی رخصت می گیرم و با اجازه او بازی می کنم (باخنده).

بیوگرافی مهدی قائدی و همسرش + عکس های جدید

*ماجرای تیم امید برای شما دردسرساز شد چون هنوز بازی ها شروع نشده محروم شدید؟

مهدی قائدی :حکم عجیبی بود تا جایی که وقتی شنیدم تا صبح خوابم نبرد. در این ماجرا ما بازیکنان کمترین تقصیر را داشتیم چون مطمئن باشید اگر اجازه داشتیم بدون هیچ شکی برای پوشیدن پیراهن مقدس ایران تلاش مان را انجام می دادیم اما… بگذریم. تنها حرف من این است که دود ماجراهای تیم امید نباید به چشم بازیکنان برود آن هم جوانانی که برای درخشش در لیگ کوه انگیزه هستند.

*ماجرای کوچ  خانواده تو به تهران هم خیلی  سر و صدا  به پا کرد و خبر رسید باید در هتل زندگی کنی؟

من همین الان هم در هتل زندگی می کنم اما سخت دنبال یک واحد مسکونی بر حسب توان مالی هستم تا خانواده ام را به تهران بیاورم و شک نکنید تا چند روز دیگر به این هدف می رسم چون نمی توانم دور از  پدر  و مادرم باشم. به خصوص مادرم که خبر دارم چمدان هایش را از هفته ها قبل برای سفر به تهران و حضور در کنار من بسته است. متأسفم که برخی ندانسته و بدون اطلاع این گونه اخبار را رواج می دهند.

بیوگرافی مهدی قائدی و همسرش + عکس های جدید

پرسپولیسی شدن مهدی قائدی

این بازیکن به دلیل همشهری بودن با  حسین ماهینی  و  مهدی طارمی  بازیکنان بوشهری تیم پرسپولیس نظر ها را به این سمت برده بود که او نیز پرسپولیسی خواهد شد و در کنار خریدهای جدید  پرسپولیس  (  گادوین منشا  -  شجاع خلیل زاده  -  سیامک نعمتی  -  بشار رسن  - ) قرار بگیرید.

اولین بازی قائدی در لیگ برتر

قائدی که جوان ترین بازیکن تاریخ  لیگ برتر  استقلال است برخلاف تصور بدون  استرس  کارش را در  ورزشگاه آزادی  دنبال کرد و طوری در زمین حاضر شد که کسی به این فکر نکرد او فقط 18 سال سن دارد؛ باشوی استقلال با حرکتی که در دقیقه 71 از میانه  زمین  آغاز شد، فاصله چند متری در کورس با میثم دورقی، کاپیتان استقلال خوزستان به وجود آورد و بعد نفوذ از بین دو مدافع حریف، همه را به یاد حرکات ویران کننده  نیماری  که به تازگی راهی پاری سن ژرمن شده انداخت.

بیوگرافی مهدی قائدی و همسرش + عکس های جدید

اما علاوه بر حرکات تکنیکی، سانتر کوتاه قائدی در دقیقه 72 که بعد از مدافعان استقلال خوزستان و در موقعیتی عالی مقابل تیرک دوم مقابل پای  جابر انصاری  فرود آمد و البته توسط این بازیکن به اوت زده شد، نشان داد با چشمانی باز فوتبال بازی می کند و می تواند پاس های طلایی منجر به گل هم بدهد.

افتخارات مهدی قائدی

        پدیده لیگ آزادگان 96–1395

       جام حذفی  96 با استقلال تهران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ayd5k