جمعه 18 اسفند 1402 - 08 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/02/05 14:03
کد خبر: 15865

با تغذیه مناسب عضله های بدن را حفظ کنیم + راهکار

چگونه چربی کم کنیم؟ این یک سوال سخت است یکی از آرزوهای مطلوب افراد متوسط ورزشکار و ورزشکاران CrossFit ایجاد توده عضلانی و در عین حال کاهش چربی است.

چگونه چربی کم کنیم؟ این یک سوال سخت است یکی از آرزوهای مطلوب افراد متوسط ورزشکار و ورزشکاران CrossFit ایجاد توده عضلانی و در عین حال کاهش چربی است. بدن نمی تواند چربی را به عضله تبدیل کند ، با این حال ، با انتخاب رژیم غذایی مناسب و تمرینات با اجزای قدرت ، می تواند چربی سوزی را در حالی که توده عضلانی بدون چربی را حفظ می کند ، تقویت کند.

قانون اول ترمودینامیک می گوید: وقتی انرژی به عنوان کار ، گرما یا ماده با سیستم وارد یا از سیستم خارج می شود ، انرژی داخلی سیستم مطابق با قانون صرفه جویی در انرژی تغییر می کند. این بدان معناست که بدن نمی تواند انرژی بیشتری نسبت به آنچه که دریافت می کند تولید کند ، که این امر ساخت عضله و از دست دادن همزمان چربی را رد می کند.

با این حال ، بدن ما ارگانیسم سازگار است و این سازگاری توسط هورمون ها کنترل می شود. در یک محیط مساعد از نظر هورمونی ، بدن می تواند به حالتی تبدیل شود که در آن توده عضلانی را حفظ کند و از چربی ذخیره شده برای انرژی استفاده کند.

 

image_b5fd1af60d4d5c0ab4ed4f903f4d0f6639847db1

 

سوزاندن چربی

هورمون اصلی مسئول هدایت انرژی به عضلات ، انسولین تولید شده توسط سلولهای لوزالمعده است. وقتی سلول های عضلانی دوباره پر می شوند ، انسولین انرژی اضافی را به سمت ذخیره چربی هدایت می کند. سطح خون انسولین را می توان با رژیم غذایی ، فعالیت و گاهی اوقات نتیجه بیماری ها مانند دیابت است. بنابراین حساسیت به انسولین کلید کاهش چربی در هنگام ایجاد توده عضلانی است.

وقتی قند زیادی وجود دارد انسولین در خون ترشح می شود. مصرف کم کربوهیدرات قند را پایین نگه می دارد و انسولین تحریک نمی شود ، بنابراین انرژی اضافی را در بافت چربی ذخیره نمی کند. حساسیت به انسولین همچنین می تواند با ورزش بهبود یابد. بر اساس مطالعه ای که در مجله پزشکی پزشکی منتشر شده است ، یک تمرین می تواند حساسیت به انسولین را تا 16 ساعت بعد از تمرین افزایش دهد.

چگونه چربی خود را از دست بدهیم - چه زمانی کربوهیدرات بخوریم؟

قبل از تمرین ، این ورزشکار برای تأمین انرژی در عضلات در حال کار روی کربوهیدرات ها بار می آورد. بسیاری از CrossFitters حرفه ای میزان مصرف کربوهیدرات را در طول روز دستکاری می کنند. مت فریزر نیز قبل از پیروزی در بازی های CrossFit 2016 رژیم خود را با این روش تغییر داد. او غذای ناخواسته را قطع کرد و شامل غذاهای طبیعی ، میوه و سبزیجات بیشتر بود. فریزر تغییرات مثبتی را در ترکیب بدن خود مشاهده کرد. او ده پوند افت کرد که باعث بهبود عملکرد وی در ژیمناستیک شد.

 

چندین بار نتایج مطالعه مثبتی را در مورد کاهش چربی و در عین حال توده عضلانی در رژیم کم کربوهیدرات نشان داد. بدن با استفاده از ذخیره انرژی چربی انرژی مورد نیاز خود را حفظ می کند. استفاده از پروتئین کافی است که استفاده شود و مکمل BCAA مصرف شود زیرا تجارتی که عضو شما انجام می دهد باعث می شود حساسیت بیشتری به شما ایجاد شود.

بدیهی است که اگر یک بار کم تحرک انجام دهید و هفته ای 2-3 بار به باشگاه بدنسازی برسید ، اگر بخواهید پس از کمبودهای کربوهیدرات برید. اما یک ورزشکار حرفه ای مانند فریزر برای تقویت تمرینات چندین برابر باید کربوهیدرات را در رژیم غذایی خود بگنجاند. اما ایده تمیز کردن رژیم غذایی و تمرکز بر روی غذاهای با کیفیت در سطح جهانی کاربرد دارد.

 

عضله ساخته شده

تستوسترون برای فرآیندهای رشد در بدن از جمله ایجاد توده عضلانی مهم است. هر نوع ورزش سطح تستوسترون را افزایش می دهد اما وزنه برداری تأثیر بیشتری دارد. با تحقیق در مورد فیزیولوژی ورزشی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) ثابت شد. دکتر تاد شرودر ، دانشیار USC ، بارهای سنگین تر و دوره های استراحت کوتاه تر را به عنوان تقویت کننده های اصلی تستوسترون ذکر کرد. تستوسترون ، جدا از ایجاد توده عضلانی ، باعث بهبود کارایی بدن در چربی سوزی می شود.

تمرین شدید از انرژی ذخیره شده در ماهیچه ها استفاده می کند و همچنین فیبرهای عضلانی را می شکند. به طور طبیعی ، آنها برای تقویت و مقاومت بیشتر با ترمیم خود به این محرک پاسخ می دهند. دوز کافی پروتئین ، که ماده اصلی سازنده است و چربی های سالم که در مکانیسم های بهبودی عمل می کنند ، مورد نیاز است. بنابراین مصرف پروتئین به میزان 1 گرم به ازای هر پوند از وزن بدن توصیه می شود ، ضمن اینکه بر روی چربی های سالم مانند روغن ماهی نیز تمرکز دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qaena