شنبه 26 اسفند 1402 - 16 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/31 09:12
کد خبر: 15846

5 راه مهم برای عضله سازی سریع

وقتی نوبت به تناسب اندام و عضله سازی می رسد ، اکثر مردم این مهم را نه تنها داشتن تناسب اندام بلکه برای افزایش عضله نیز در نظر می گیرند.

وقتی نوبت به تناسب اندام و عضله سازی می رسد ، اکثر مردم این مهم را نه تنها داشتن تناسب اندام بلکه برای افزایش عضله نیز در نظر می گیرند.

عمل عضله سازی بیشتر از نظر جسمی آسانتر از انجام است زیرا عضله سازی فقط داشتن مربی و وزنه برداری نیست ، لازم است کارهای خاصی براساس آموزش و تغذیه انجام شود.

بیشتر افراد به دست آوردن عضله مشکل می کنند. خوب ، شما تمام نکات لازم را از این مقاله دریافت خواهید کرد ، بنابراین محکم بنشینید!

 

1. به شدت آموزش دهید

اگر قصد افزودن عضله و قدرت بیشتر را دارید ، باید تمرینات سنگین ، ایمن و کارآمدی را انجام دهید تا به نتایج دلخواه خود برسید. عضلات تحت تمرین شدید به چالش کشیده می شوند و تأثیر پایین و عقب رفتن با کنترل کامل باعث پارگی عضلات می شود که باعث بازسازی می شود. برای حرکتهای چند مفصلی مانند ددلیفت ، پرس نیمکت و اسکات ، نباید از انجام ست های حداکثر 5 تکرار ترسید. این به شما امکان می دهد از وزنه های بیشتری استفاده کنید و به شما در ایجاد قدرت خالص کمک می کند. و با ادامه این کار ، قدرت جدید شما به شما اجازه می دهد وزنه های سنگین تری را بردارید.

2. مکمل های مناسب را دریافت کنید

 اضافه کردن عضله بیشتر به بدن با مکمل ها

اساس عضله سازی پروتئین است و بعضی اوقات ممکن است در وعده های غذایی روزانه مقدار پروتئین لازم را دریافت نکنید. این مکانی است که مکمل های عضله سازی وجود دارد. این مکمل ها مانند sarms rad 140 به دقت ترمیم می شوند تا پروتئین مورد نیاز بدن را برای ساختن ماهیچه های سالم و در مدت زمان کوتاه به بدن شما اضافه کنند. مصرف این مکمل ها درست قبل از تمرین انرژی شما را افزایش می دهد ، ترمیم عضلات را تقویت می کند و در نهایت به شما کمک می کند سود بیشتری کسب کنید.

3. قبل از تمرین نوشیدنی بنوشید

هیدراتاسیون برای عضله سازی مهم است ، با این وجود هرکسی آب کافی دریافت نمی کند. 8-10 لیوان آب روزانه توصیه می شود اما 12-16 اونس آب اضافی قبل از تمرین مهم است.

بالابرهایی که قبل از تمرین برخی از لرزش های پروتئینی دارند ، احتمال افزایش پروتئین در آنها بیشتر از کسانی است که همان لرزش ها را بعد از تمرین داشتند.

در جایی که ورزش جریان خون را در بافتهای فعال بدن انسان افزایش می دهد ، نوشیدن مخلوط پروتئین و کربوهیدرات ها منجر به افزایش بسیار اسیدهای آمینه در عضلات ساختمان شما می شود.

می توانید از طریق بسیاری از وعده های غذایی مانند ساندویچ با بوقلمون که با نان گندم بسته بندی شده ، مواد مغذی یکسانی را دریافت کنید ، اما نوشیدنی بهتر است زیرا بدن انسان وعده های غذایی مایع را سریعتر جذب کرده و استفاده می کند.

4- به طور منظم رژیم متعادل بخورید

 با رژیم متعادل ، عضلات بیشتری به بدن خود اضافه کنید

برای ایجاد عضله ، بدن شما به تعادل برخی از کلاس های غذایی نیاز دارد که همه باید از طریق یک رژیم غذایی متعادل جذب شوند. ممکن است در مورد عدم بهبود عضلات در بدن خود با مشکلاتی روبرو باشید ، این ممکن است در نتیجه کمبود یا بیش از حد برخی از کلاس های غذایی در بدن شما باشد.

شما باید از مصرف رژیم های سنگین کربوهیدرات ها که باعث بالا رفتن سطح انسولین در بدن می شود و مانع رشد هورمون های رشد عضلات در بدن می شود ، خودداری کنید. بنابراین اگر افزایش عضلات هدف شماست ، باید از مصرف رژیم های غذایی پر کربوهیدرات خودداری کنید. این بدان معنا نیست که شما باید از کربوهیدرات ها کاملاً چشم پوشی کنید ، اما باید از مصرف زیاد کربوهیدرات ها پرهیز کنید و بیشتر روی پروتئین ها تمرکز کنید.

5. به اندازه کافی بخوابید

اگر در افزودن عضلات بیشتر به بدن خود مشکل دارید و بیمار افسردگی ، فشار خون و سایر مشکلات سلامتی هستید ، کمبود استراحت و خواب می تواند عملکرد هورمون رشد را که برای عضله سازی مهم است تغییر دهد.

از کجا می دانید که برای عضله سازی مناسب هستید؟ افرادی که به اندازه کافی می خوابند همیشه هوشیار و فعال هستند و به سختی با چرت زدن روبرو می شوند. یک بزرگسال به طور متوسط ​​به 7-8 ساعت زمان خواب نیاز دارد ، برخی از افراد ممکن است بیشتر بر اساس عملکرد بدن خود نیاز داشته باشند.

6. یک مربی بگیرید

اگر فکر می کنید که چرا عضلات شما آنطور که می خواهید اضافه نمی کنند و نگران هستید و به اطلاعات یا انگیزه نیاز دارید ، استخدام یک مربی حرفه ای شخصی را در نظر بگیرید. هزینه های آنها براساس مکان و تجربه متفاوت است. برای مدت زمان طولانی نیازی به مربی نخواهید داشت ، آن را یک سرمایه گذاری کوتاه مدت بدانید.

فقط 3 ماه کار با کسی کافی است تا در سالن بدنسازی راحت باشید ، یک برنامه عادی داشته باشید و بسیاری از تمرینات را یاد بگیرید و به دنبال نتایج خوب باشید.

بدن شما متعلق به شماست و در صورت تمایل باید در فرم کامل آن نگهداری شود ، اما برای بدست آوردن اندام کامل خود باید برای آن تلاش کنید. تمام نکاتی که در این پست به اشتراک گذاشته شده است ، سفر شما را آسان تر کرده و با ثبات و سخت کوشی نتایج دلخواه را به شما می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y8o7a