یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/30 12:46
کد خبر: 15837

واکنش توماس توخل به اخراج مورینیو

سرمربی آلمانی آبی ها موضع مشخصی نسبت به برگزاری سوپرلیگ اروپا ندارد.

تیم های چلسی و برایتون فردا (سه شنبه) و در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به نقل از فوتبال لندن، از توماس توخل، سرمربی آلمانی باشگاه چلسی راجع به برگزاری رقابت های سوپرلیگ اروپا و حضور آبی ها در این رقابت سوال شد که او پاسخ داد:

 من از دیروز متوجه این موضوع شدم اما در چلسی حضور دارم تا در سخت ترین رقابت ها شرکت کنم، به همین دلیل است که به اینجا آمده‌ام و می خواهم در سخت ترین بازی های اروپایی به میدان برویم. همانطور که می دانید، من درباره مسائل اطراف باشگاه صحبت نمی کنم. امیدوار بودم که در این کنفرانس راجع به منچسترسیتی و برایتون صحبت کنم اما اینطور نیست. من عضوی از چلسی هستم و اطمینان دارم که این باشگاه تصمیمات درستی را می گیرد. فکر می کنم که برای قضاوت همه چیز، خیلی زود است و این مسئله به من مربوط نمی شود. از نظر من، هر کسی باید نقش خود را ایفا کند. نقش من مربیگری است و برای این کار باید تمرکز کنم. فردا باید در بازی دیگری به میدان برویم.

از توخل راجع به واکنش بازیکنان نسبت به برگزاری این تورنمنت سوال شد و او پاسخ داد:

 نظرات و استدلال های زیادی وجود دارد و من نمی خواهم درگیر این مسائل شوم زیرا از جزئیات آن اطلاعی ندارم. امروز بازیکنان خود را ندیده ام زیرا قرار است تمرینات خود را دیرتر آغاز کنیم. قصد داشتیم که پس از بازی با منچسترسیتی، زمان بیشتری به بازیکنان برای استراحت کردن بدهیم. مهم ترین چیز این است که آرامش خود را حفظ کنیم و روی بازی فردا متمرکز شویم که شاید کمی متفاوت تر از قبل باشد.

توخل ادامه داد:

 اگر همین حالا نیز دیدگاه کاملا واضح و شفافی داشتم، آن را بیان نمی کردم. با این حال، فکر می کنم که خیلی زود است که بخواهیم این اتفاقات و تغییرات را قضاوت کنیم. نظرات بسیار زیاد و مختلفی وجود دارد. من به باشگاه خود کاملا اطمینان دارم و شاید فرد مناسبی برای پاسخ به این سوالات نباشم. درک می کنم که چرا اینقدر واکنش عاطفی نسبت به این مسئله وجود دارد اما به حد کافی راجع به این موضوع اطلاعات ندارم. نه من و نه بازیکنان در این تصمیمات هیچ نقشی نداشتیم. اکنون ما باید برای رسیدن به اهداف خود در فصل جاری بجنگیم.

 از اخراج مورینیو تعجب کردم

 از رخ دادن چنین اتفاقاتی همیشه متعجب می شوم. همه ما با یکدیگر رقیب هستیم و سعی در شکست یکدیگر داریم اما در نهایت امیدواریم تا یک سرمربی در مکان خوبی برای کار کردن حضور داشته باشد. بنابراین شنیدن خبر اخراج یک سرمربی هیچوقت حس و حال خوبی ندارد. با این حال، وظیفه من صحبت در این رابطه نیست زیرا شرایط همین است. همه تیم ها و سرمربیان برای نتیجه گیری به سختی تلاش می کنند و وقتی یک سرمربی اخراج می شود، برای همه تعجب آور خواهد بود. فکر نمی کردم که چنین اتفاقی رخ دهد اما توجه چندانی به وضعیت تاتنهام نداشتم.

از توخل سوال شد که آیا اخبار مربوط به برگزاری سوپرلیگ اروپا می تواند موجب بر هم زدن تمرکز بازیکنان شود که او پاسخ داد:

 بله، شاید اینطور باشد. من و بازیکنان به باشگاه اطمینان داریم و این وظیفه ما محسوب می شود. بهتر است که ما دخالتی در سیاست های ورزشی و چنین تصمیماتی نداشته باشیم. این موضوع به سران باشگاه ما مربوط می شود. برگزاری سوپرلیگ اروپا مسئله بزرگ و مهمی است و همه در حال صحبت راجع به این موضوع هستند. غیر ممکن است که بازیکنان تحت تاثیر چنین موضوعی قرار نگیرند اما هنوز زود است که بخواهیم در این باره صحبت کنیم زیرا نظرات زیادی وجود دارد. امیدوارم بتوانیم آرامش خود را حفظ کنیم تا بازیکنان تحت تاثیر این مسئله قرار نگیرند. همچنین امیدوارم عملکرد خوبی در بازی فردا داشته باشیم.

از توخل درباره وضعیت تامی آبراهام سوال شد و او پاسخ داد:

 گاهی اوقات یک ساعت پس از تمرینات نیز در تلاش هستیم تا در رابطه با ترکیب تیم تصمیم گیری کنیم. درباره وضعیت تامی نیز چندین بار تصمیم گیری شده است اما این تصمیمات شخصی نیستند. امیدوارم که او سردرگم نشود و توصیه من به او این است که نیاز نیست بیش از حد نگران آینده خود باشد یا درباره وضعیتش در اینجا فکر کند. تنها کاری که باید انجام دهد این است که تمرکز خود را حفظ کند و باور داشته باشد که برای یک مهاجم، شرایط می تواند در عرض چند دقیقه تغییر کند. امیدوارم که او نگران آینده‌اش نباشد و فقط روی تمریناتش تمرکز کرده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m8maw