دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/05 15:53
کد خبر: 15776

رامین رضاییان جشن قهرمانی گرفت

السیلیه در حضور بازیکن ایرانی خود موفق شد به پیروزی برابر الریان برسد و قهرمان جام اوردو شود.

 

در مسابقه فینال فصل ۲۱-۲۰۲۰ جام ستارگان(اوردو) قطر، تیم فوتبال السیلیه که مثل همیشه رامین رضاییان را در ترکیب و سمت راست ۷ط میانی در اختیار داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه مقابل الریان و یاران شجاع خلیل‌زاده قرار گرفت.

الریان که در چهار مسابقه رسمی اخیرش به پیروزی دست یافته بود، امشب در حالی بازی مقابل یاران رضاییان را آغاز کرد که شجاع خلیل‌زاده را به‌خاطر حضور در اردوی تیم ملی ایران در اختیار نداشت و همین مسئله موجب شد تا خط دفاعی آنها متزلزل ظاهر شود.

در شرایطی که مسابقه با تساوی بدون گل در نیمه اول رو به پایان بود، السیلیه روی ارسال زیبای نذیر بلحاج از ضربه ایستگاهی میانه زمین و ضربه سر کارا امبوجی موفق شد در دقیقه ۲+۴۵ گل اول را مقابل الریان بزند.

در نیمه دوم یاران شجاع‌خلیل‌زاده برای جبران نتیجه تلاش کردند که درخشش کلود امین، دروازه‌بان السیلیه موجب شد تا الریان به گل دست پیدا نکند و در سمت مقابل یاران رضاییان روی یک ضد حمله به گل برسند.

در دقیقه ۹۰ اشتباه در سمت راست خط دفاعی الریان و فرصت‌طلبی مهند علی موقعیت خوبی را برای هستی به وجود آورد که این مهاجم عراقی توانست با حرکت در عرض و شوت زمینی گل دوم تیمش را به نام خود ثبت کند و شادی زیادی با درآوردن پیراهن‌اش انجام دهد.

یاران رامین رضاییان که پس از یک مساوی و دو شکست در لیگ ستارگان، در مسابقه اخیرشان در مرحله نیمه نهایی جام اوردو قطر هم برابر الوکره مغلوب شده و بخاطر استفاده بازیکن غیرقانونی حریف راهی فینال شده بودند، پس از پنج مسابقه توانستند برد ارزشمندی با نتیجه ۲ بر صفر مقابل الریان به دست آورند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/399gdo