چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/12/16 16:06
کد خبر: 15684

عذرخواهی به خاطر اشتباه مرگبار! + عکس

​گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی آرسنال، بعد از اشتباهی که در مسابقه امروز برابر برنلی انجام داد از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

آرسنال در حالی امروز بعد از کسب چند نتیجه بسیار خوب مقابل برنلی قرار گرفت که می توانست با پیروزی برابر این تیم اوضاع خود را در جدول لیگ برتر انگلیس بهبود ببخشد و بیش از پیش به کسب سهمیه اروپایی امیدوار شود.

توپچی‌ها با گل دقایق ابتدایی پیر امریک اوبامیانگ از حریف خود پیش افتادند اما اشتباه مرگبار و وحشتناک گرانیت ژاکا باعث شد که در اواخر نیمه اول کار به تساوی کشیده شود. بازیکنان آرسنال جلوی دروازه خودی مشغول پاسکاری بودند که پاس هافبک سوئیسی که قصد داشت منطقه بازی را عوض کند، به بازیکن برنلی برخورد کرد و وارد دروازه تیم آرتتا شد تا نتیجه به شکل عجیبی 1-1 شود.

بلافاصله بعد از پایان مسابقه گرانیت ژاکا در صفحه اینستاگرام خود به اشتباه عجیب و غریبی که در مسابقه امروز برابر برنلی انجام داد واکنش نشان داد و ضمن عذرخواهی از هواداران آرسنال نوشت: " من دستانم را به خاطر گل آنها بالا نگه میدارم و از این اشتباه واقعاً متاسفم. این فوتبال است و در حال حاضر من احساس می کنم به اندازه همه شما ناامید شده ام."

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l5yo6