یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/08 15:10
کد خبر: 15338

مورد غیرمنتظره در اولین ترکیب انتخابی توخل

برخلاف انتظار توماس توخل در دیدار امشب برابر ولورهمپتون هم وطنش یعنی تیمو ورنر را در ترکیب اصلی قرار نداده است.

 

شب گذشته باشگاه چلسی به شکل رسمی از جانشین فرانک لمپارد رونمایی و توماس توخل را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد؛ سرمربی آلمانی چندی پیش از هدایت پاری‌سن‌ژرمن برکنار شد و حالا اولین چالش خود را در لیگ برتر انگلیس با آبی‌های لندن تجربه خواهد کرد.

چلسی در نقل و انتقالات تابستانی بسیار فعال ظاهر شد. با این حال دو خرید آلمانی و گران قیمت این تیم یعنی کای هاورتز و تیمو ورنر هرگز نتوانسته اند تا به اینجای فصل عملکرد مورد انتظار هواداران چلسی را ارائه دهند و انتقادات زیادی نسبت به آنها مطرح شده است.

از طرف دیگر گفته شد یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده باشگاه چلسی به سراغ توماس توخل برود، آلمانی بودن این سرمربی محسوب می شود و اینکه احتمالا او می تواند با دو ستاره تازه وارد چلسی ارتباط بهتری برقرار کرده و آنها را به بهترین روزهای خود بازگرداند.

انتظار می‌رفت توماس توخل در اولین حضور خود روی نیمکت چلسی به طور همزمان از کای هاورتز و تیمو ورنر در ترکیب اصلی خود استفاده کند اما لحظاتی پیش مشخص شد که سرمربی آلمانی ورنر را در بین 11 نفر اصلی خود قرار نداده که در نوع خود اتفاقی غیرمنتظره به نظر می‌رسد.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9ryr