پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/07 14:32
کد خبر: 15311

سجاد از منشا سبقت گرفت

​سجاد شهباززاده با گل زیبایی که وارد دروازه حامد فلاح زاده کرد، به صدر جدول گلزنان لیگ برتر رسید.

در دوازدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر، تیم های صنعت نفت و سپاهان که جدال سختی برای رسیدن به صدر جدول رده بندی دارند، در استادیوم تختی آبادان به مصاف هم رفته اند.

در این دیدار دانیال اسماعیلی فر از سمت راست حرکت خوبی را آغاز کرد و ارسال این بازیکن به روی دروازه در حالی به شهباززاده رسید که مدافعی از صنعت نفت در اطراف مهاجم سپاهان نبود.

شهباززاده نیز با ضربه ای نرم و دقیقه، توپ را با حالتی قوس دار به گوشه دروازه آبادانی ها فرستاد و تلاش فلاح زاده سنگربان صنعت نفت برای رسیدن به توپ بی نتیجه بود و گل نخست بازی به ثمر رسید.

شهباززاده با گل زیبایی که وارد دروازه برزیلی های ایران کرد، 10 گله شد تا تعداد گل های او در لیگ برتر دو رقمی شود. مهاجم سپاهانی ها با گلی که به ثمر رساند، به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ برتر ایستاد و گادوین منشا را جا گذاشت.

شهباززاده که در این فصل به نوعی احیا شده است، در 8 دیدار موفق شده است این 10 گل را برای تیم محرم نویدکیا به ثمر برساند و نقش مهمی در کسب نتایج اصفهانی ها داشته است. شهباززاده در لیگ چهاردهم 12 گل برای استقلال به ثمر رساند و این تعداد گل، بیشترین آمار گلزنی این مهاجم در یک فصل از رقابت های لیگ برتر و برای یک تیم است و او امیدوار است این آمار را بهبود بخشد.

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3keond