پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/06 14:29
کد خبر: 15287

بازدید سجادی از اردوی تیم ملی

​سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک توکیو از اردوی تیم ملی کاراته بازدید کرد.

در ادامه بازدیدهای سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک 2020 توکیو، نصراله سجادی به همراه محسن رضوانی، عضو هیات اجرایی و رئیس فدراسیون شنا، شیرجه، واترپلو و پیمان فخری، رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی از اردوی تیم ملی کاراته در آکادمی ملی المپیک دیدن کردند.

در این بازدید شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته اظهار کرد: در حال حاضر اردوی خوبی را پشت سر می‌گذاریم، البته رقابتهای پرتغال به خاطر کرونا برگزار نشد و مسابقات کشور آذربایجان هم تغییر پیدا کرد و قرار است بچه‌ها به رقابتهای لیگ جهانی استانبول بروند و سپس رقابت‌های مراکش و فرانسه را داریم.

وی ادامه داد: ملی پوشان شرایط خوبی دارند و طباطبایی نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد تا دغدغه‌ای نداشته باشیم. بازدید سرپرست کاروان و مسئولان کمیته از اردوی تیم ملی انگیزه بچه‌ها را دو چندان می‌کند و به شخصه از حمایتهای مسئولان کمیته المپیک تشکر می‌کنم.

حسن روحانی، ذیبح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، سعید حسنی پور و تک تک ملی پوشان نیز به ارائه صحبت‌هایی پرداختند.

سپس سجادی، سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک توکیو ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کادر فنی و ملی پوشان تصریح کرد: با دیدن تمرینات شما انگیزه، نشاط، آمادگی و اتحاد را به وضوح دیدم و از این بابت بسیار خوشحالم. انصافا تیم ملی کاراته بدون حاشیه و با حداکثر توان و تمرکز در حال تمرین و به فکر موفقیت در بازیهای المپیک توکیو است. این نشان می‌دهد که هدفتان مشخص است و با وحدت و همدلی دارید برای رسیدن به آن تمرین می‌کنید.

وی خاطرنشان کرد: المپیک بالاترین سطح یک رشته ورزشی است و حضور در آن برای هر ورزشکار یک افتخار است و قطعا شما قدر این فرصت را می‌دانید. انصافا صالحی امیری در این شرایط خاص، بودجه خوبی برای ورزش  آورده به طوریکه فدراسیون‌ها جدای از دریافت تمامی بودجه خود، حتی برخی فراتر از آن کمک‌های لازم را از کمیته ملی المپیک دریافت نموده‌اند.

سرپرست کاوران اعزامی به المپیک توکیو خاطر نشان کرد: درخصوص درخواست‌های شما هم دستورات لازم صادر شده و بودجه مورد نیاز برای تامین مایحتاج شما در اختیار فدراسیون قرار خواهد گرفت و از این بابت نگرانی نداشته باشید. با دستور و حمایت‌های رییس کمیته المپیک تجهیزات تمرینی آکادمی ملی المپیک، جدید خواهند شد.

 

 

منبع: ایسنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oaz9o