پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 - 14 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/06 07:57
کد خبر: 15281

خبر خوش از حال مهرداد میناوند در بیمارستان + جرئیات

سیدمحمدرضا هاشمیان با اشاره به شرایط مهرداد میناوند و روند معالجه وی اظهار داشت: وضعیت بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران نسبت به چند روز گذشته بهتر شده است.

سیدمحمدرضا هاشمیان با اشاره به شرایط  مهرداد میناوند  و روند معالجه وی اظهار داشت: وضعیت بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران نسبت به چند روز گذشته بهتر شده است و مهرداد از لحاظ سطح هوشیاری مشکلی ندارد اما همچنان ترجیح می‌دهیم او در خواب مصنوعی باشد. در روزهای آینده نسبت به تغییر شرایط او تصمیم خواهیم گرفت. البته جداسازی دستگاه‌های تنفسی از وی زمان‌بَر است و نمی‌شود مدت زمان خاصی برای آن تعیین کرد.

به گزارش رکنا، پزشک معالج بازیکن  پرسپولیس  همچنین گفت: برای درمان تمام بیماران امید داریم و تلاش خواهیم کرد و میناوند نیز یکی از بیماران کرونایی است. البته او شرایط سختی را تجربه می‌کند و اگر این شرایط در روزهای نخست شیوع و فراگیری  کرونا  در ایران پیش می‌آمد نگه داشتن او سخت بود اما اکنون در زمینه درمان کرونا بسیار باتجربه هستیم.

 

بیوگرافی مهرداد میناوند 

 

مهرداد میناوند در نهم آذر ماه سال 1354 در منطقه جی تهران به دنیا آمد. از کودکی عاشق فوتبال بود و زمانی که در بیست سالگی به عضویت تیم ملی فوتبال ایران در آمد، همه کارشناسان بر این عقیده بودند که او حداقل تا 34 سالگی در تیم ملی باقی خواهد ماند.

 

کارت عروسی مهرداد میناوند در نهم آذر 

unnamed

ازدواج مهرداد میناوند در اتریش

میناوند :همسرم ایرانی است ولی در اتریش زندگی می کرد، با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم و ثمره این ازدواج هم یک پسر به نام (آریا) است که مثل باباش، چپ پاست، میناوند حضور فعالی در خیریه ها دارد.

 

شایعه ازدواج دوم مهرداد میناوند

تصاویری به تازگی در فضای مجازی منتشر شده که شایعه ای درباره این پیشکسوت فوتبال ساخته شده است که او دوباره ازدواج کرده است که چنین اخباری کذب بوده و این تصاویر دو نفره آنها صرفا هوادانش میباشند.

 

fun1650-2

 

ماجرای تصادف و لندکروز له شده

او در مهر ما 94 تصادف شدیدی داشت :میگوید :یه تصادف ناجور داشتیم و خوشبختانه مشکلی برامون پیش نیومد. لندکروزی که توش بودیم له شد اما من و دوستام سالمیم.
برای افتتاح یه خیریه به رشت رفته بودیم و از اونجا می خواستیم بریم نوشهر و بعد بابل سر مزار خدابیامرز هادی که متاسفانه به دلیل نبود علائم راهنمایی ماشین چپ کرد و به گواه همه اونهایی که دیدن نباید کسی سالم بیرون میومد.

 

mahchehrekhalili-photokade-london-2

 

 

آلبوم موسیقی و خوانندگی مهرداد میناوند

مصاحبه ای در سال 86 :لطف خدا صدای خوبی دارم، اگر سال ها پیش از بین فوتبال و موسیقی یکی را باید انتخاب می کردم، موسیقی را انتخاب می کردم. آلبومی جمع کردم که هزینه زیادی هم متحمل شدم اما کار بسیار خوبی از آب در آمد. این آلبوم آماده است، اما منتظر یک زمان خاص هستم تا آن را روانه بازار موسیقی کنم. فکر نکنید که کلاس آواز هم نرفتم، تمامی این کلاس ها را هم رفته ام. او تک اهنگی با نیما نکسیا و پژمان جمشیدی بنام جام جهانی در سال 93 منتشر کرد.

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdkr5