یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/02 14:17
کد خبر: 15202

پشت پرده کرونای علی انصاریان و مهرداد میناوند فاش شد+ عکس

علی انصاریان مهمان ویژه برنامه دربی بود که میناوند برای باشگاه پرسپولیس اجرا می کند حال این ابهام وجود دارد که این دو کرونا را به یکدیگر انتقال داده اند. در ادامه بیوگرافی این دو پیشکسوت را می خوانید

علی انصاریان مهمان ویژه برنامه دربی بود که میناوند برای باشگاه پرسپولیس اجرا می کند. حالا مهرداد میناوند کارش به تنفس با دستگاه رسیده و علی انصاریان هم همین امروز در بیمارستان بستری شده است...

 

 

مهرداد میناوند در ICU 

دکتر امیرحسین لطفی، رئیس دپارتمان ICU بیمارستان لاله تهران اظهار داشت: متأسفانه حال عمومی مهرداد میناوند، ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران بسیار وخیم و ۸۰ درصد ریه او درگیر ویروس کرونا شده است. از لحظه ورود میناوند به بیمارستان اقدامات پیشرفته پزشکی برای بهبود وضعیت او انجام شده اما هنوز روند بهبودی حاصل نشده است. 

وی در ادامه افزود: از همه مردم و اهالی فوتبال می‌خواهیم برای سلامتی مهرداد میناوند دعا کنند تا به امید خدا و تلاش مجموعه بیمارستان روند بهبودی حاصل شود.

 

حال وخیم علی انصاریان 

پس از اینکه مهرداد میناوند، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده و وضعیت چندان جالبی ندارد، علی انصاریان دیگر پیشکسوت پرسپولیس که میهمان ویژه برنامه دربی اپلیکیشن پرسپولیس در روز دربی و با اجرای میناوند بود هم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان فرهیختگان واقع در شمال غرب تهران بستری شده است. 

ظاهرا وضعیت علی انصاریان هم چندان جالب نیست و ریه های او درگیر این بیماری شده است

 

156864767

 

 

بیوگرافی مهرداد میناوند 

 

مهرداد میناوند در نهم آذر ماه سال 1354 در منطقه جی تهران به دنیا آمد. از کودکی عاشق فوتبال بود و زمانی که در بیست سالگی به عضویت تیم ملی فوتبال ایران در آمد، همه کارشناسان بر این عقیده بودند که او حداقل تا 34 سالگی در تیم ملی باقی خواهد ماند.

 

کارت عروسی مهرداد میناوند در نهم آذر 

unnamed

 

ازدواج مهرداد میناوند در اتریش

میناوند :همسرم ایرانی است ولی در اتریش زندگی می کرد، با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم و ثمره این ازدواج هم یک پسر به نام (آریا) است که مثل باباش، چپ پاست، میناوند حضور فعالی در خیریه ها دارد.

 

 

شایعه ازدواج دوم مهرداد میناوند

تصاویری به تازگی در فضای مجازی منتشر شده که شایعه ای درباره این پیشکسوت فوتبال ساخته شده است که او دوباره ازدواج کرده است که چنین اخباری کذب بوده و این تصاویر دو نفره آنها صرفا هوادانش میباشند.

 

 

fun1650-2

 

ماجرای تصادف و لندکروز له شده

او در مهر ما 94 تصادف شدیدی داشت :میگوید :یه تصادف ناجور داشتیم و خوشبختانه مشکلی برامون پیش نیومد. لندکروزی که توش بودیم له شد اما من و دوستام سالمیم.
برای افتتاح یه خیریه به رشت رفته بودیم و از اونجا می خواستیم بریم نوشهر و بعد بابل سر مزار خدابیامرز هادی که متاسفانه به دلیل نبود علائم راهنمایی ماشین چپ کرد و به گواه همه اونهایی که دیدن نباید کسی سالم بیرون میومد.

 

 

mahchehrekhalili-photokade-london-2

 

آلبوم موسیقی و خوانندگی مهرداد میناوند

مصاحبه ای در سال 86 :لطف خدا صدای خوبی دارم، اگر سال ها پیش از بین فوتبال و موسیقی یکی را باید انتخاب می کردم، موسیقی را انتخاب می کردم. آلبومی جمع کردم که هزینه زیادی هم متحمل شدم اما کار بسیار خوبی از آب در آمد. این آلبوم آماده است، اما منتظر یک زمان خاص هستم تا آن را روانه بازار موسیقی کنم. فکر نکنید که کلاس آواز هم نرفتم، تمامی این کلاس ها را هم رفته ام. او تک اهنگی با نیما نکسیا و پژمان جمشیدی بنام جام جهانی در سال 93 منتشر کرد.

 

 

 

بیوگرافی کامل علی انصاریان 

 

ماجرای ازدواج علی انصاریان 

علی انصاریان جمعه 3 اسفند 97 عکس را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت :خوشبختی یعنی این‌که جمعه نامزدی‌ات باشد. خدایا به امید خودت.

 

انصاریان که متولد 14 تیر سال 56 است ابتدا به‌عنوان فوتبالیست به شهرت رسید. اوج محبوبیت او زمانی بود که در تیم پرسپولیس بازی می‌کرد. او بعد از اتمام دوران فوتبال سراغ تصویر رفت و به‌عنوان بازیگر و مجری به فعالیت پرداخت.

 

انصاریان هنوز درباره جزییات ازدواج خود توضیحی نداده است

 

اصل ماجرای ازدواج علی انصاریان چه بود؟

شب اول سال جدید میلادی بود که پرستو صالحی بازیگر سرشناس کشورمان از برگزاری مراسم ازدواج خود در روز‌های آتی خبر داد، اما به ناگاه پس از چند روز با انتشار پستی جدید در صفحه اینستاگرام خود، کنسل شدن مراسم ازدواجش را رسانه‌ای کرد و دلیل به هم خوردن آن را نداشتن تفاهم با نامزد آینده‌اش عنوان کرد. به تازگی هم علی انصاریان فوتبالیست اسبق کشورمان، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود عنوان کرد که جمعه مراسم نامزدی‌اش برگزار می‌شود، اما در ادامه با انتشار استوری دیگری از سوی وی معلوم شد هیچگونه مراسم نامزدی‌ای در کار نبوده و هدف وی شوخی و کنایه‌زدن به پرستو صالحی بوده است.

 

 

بیوگرافی کامل علی انصاریان

علی انصاریان از فوتبال شروع کرد و بعد از کنار گذاشتن فوتبال وارد دنیای هنر شد و بازیگری و مجری گری را شروع کرد.

علی انصاریان بخاطر انتقاد های تندش در برنامه ها بسیار حاشیه ساز شده است.

مجله تالاب : علی انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران، بازیکن پیشین و بازیگر فعلی است. وی هر سه حرفه پرطرفداران در ایران رو تجربه کرده، بتدا بازیکن فوتبال بود سپس خواننده شد و هم اکنون وارد حرفه بازیگری و تهیه کنندگی و حتی کارگردانی شده است و سابقه بازی در پرسپولیس و سپس در استقلال را هم دارد !

 

BEITs73yYlKo

 

 

مادر از نگاه علی انصاریان ؟

مادر شریف‌ترین و پاک‌ترین موجود است. به نظر من اگر خدا می‌خواست قدرت خود را به ما نشان دهد، با آفریدن مادر این کار را انجام داده است. تمام خوبی‌های خدا در مادر خلاصه شده است.

 

 

W28UOC1BdEOI

 

 

فکر می‌کنید اگر ازدواج کنید از مادرتان دور می‌شوید؟

اصلا چنین چیزی امکان ندارد. شرط من برای ازدواج این است که خانه‌ای بگیرم که مادرم طبقه بالای همان خانه زندگی کند که همیشه بالای سرم باشد. حضور مادرم در زندگی من همیشگی است. مادرم شرایط سختی را گذرانده. چهلم پدرم بود که مادر مادرم نیز فوت شدند و واقعا مادرم شرایط بدی را تحمل کرد.

 

 

علی انصاریان پرحاشیه و جنجالی

انصاریان در زمان بازیکنی کم حاشیه نداشت، او با چندین سال بازی در پرسپولیس در تصمیمی عجیب به تیم استقلال تهران پیوست بهمین دلیل توسط دو تیم همیشه مورد انتقاد شدید هواداران بود، درسال 90 آهنگی مشترکی رو بعنوان خواننده تولید کرد

 

 

علی انصاریان پسری مطیع

خانواده او یک خانواده کم‌جمعیت است و اتحاد و صمیمیت خاصی در بین انها وجوددارد؛ طوری که دیگر دراین خانواده ستاره‌ای به نام علی انصاریان وجود ندارد، بلکه او پسری فرمانبردار و آرام برای مادرش و برادری دلسوز و مهربان برای خواهر و برادرش است

 

9reIYoHU5wTE

 

 

علی انصاریان مجرد است !

علی انصاریان 38 ساله تا به هم اکنون ازدواج نکرده و مجرد است او در پاسخ به سوالی در مورد ازدواج نکردنش و معیارش برای همسر خوب گفت :

تنها ملاک من انسان بودن است. پول، ثروت، شهرت و. . . هیچکدام برایم اهمیتی ندارد. تنها انسان بودن برایم اهمیت دارد؛ اینکه همسر من قرار است در آینده مادر فرزندان من هم باشد، مهم است که چطور آدمی باشد. هنوز به آن انتخاب نرسیده‌ ا

او در مورد خودش می‌گوید :ساده، خودمانی ولی همیشه در لاک خودش است و کاری به کار کسی ندارد؛ مگر اینکه به کارش کار داشته باشند خیلی وقت‌ ها می بینم و میبخشم ولی تا آخر عمر فراموش نمی‌کنم.علی انصاریان کسی است که لطف خدا شامل حالش بوده و از صدقه سر مادر و پدرش به جایی رسیده است خدا را شکر که هیچ‌ وقت دستم جلوی کسی دراز نبوده است

 

 

xBGK7ZCwcwXB

 

 

علی انصاریان دغدغه ام فقط هنر است

بزرگ ترین دست آوردش در بازیگری را پیدا کردن دوستان جدید میگوید، می گیود همه ی می‌دانند من آدم رفیق بازی هستم، به فکر مربیگیری نیست و تنها دغدغه اش را هنر می‌نامند، خیلی کم فوتبال بازی میکند، عاشق فیلم دیدن و مطالعه است و میگوید به سفارش پرویز پرستویی کتاب رو بلند بلند می خواند تا تمرینی باشد برای فن بیانش.

 

علی انصاریان و اولین سکانس

نخستین سکانس بازیگری اش در تلویزیون در سریال زیر آسمان شهر بودو سپس در سنما هم در فیلم پاداش سگوت بهه کارگردانی مازیار میری دو سکانس بازی کرد

 

 

برای شروع مصاحبه به ما بگو بالاخره علی انصاریان پرسپولیسی است یا استقلالی؟

– پرسپولیسی که درسال های‌ آخر فوتبالش با ناملایمات روبه‌رو شد و بعنوان یک بازیکن سرکش از تیم حریف سر درآورد و ترجیح داد فوتبالش را در عرصه دیگری دنبال کند.

 

 

O9suljbJEJYY

 

پس انصاریان کماکان پرسپولیسی است، با وجود اینکه پیراهن استقلال را بر تن کرده.

– من شرایطی مشابه شاهرخ بیانی دارم. شاهرخ هم با این وجود که استقلالی بود با پیراهن پرسپولیس بازی کرد و حتی دو گل هم به استقلال زد اما حالا وقتی همه ی از بیانی یاد می‌کنند وی را یک استقلالی میدانند.

 

 

اما نه استقلالی دو آتشه!

– اگر منظور شما این است که من هم یک پرسپولیسی معمولی هستم و بازیکن دو آتشه به حساب نمی‌آیم، باشد، حرف شما حساب است. شاید آن گونه باشد اما همین یک آتش برای پرسپولیسی شدن من کفایت می‌کرد. مثلاً اینجوری باشد چطور می‌شود؟

 

 

اگر دوباره به عقب برگردی پیراهن استقلال را بر تن می کنی؟

– چون فایده ای ندارد، هیچوقت به قضیه رفتنم به استقلال فکر نکردم و از خودم نپرسیدم اینکار را انجام می دادم یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qda6