چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/16 15:59
کد خبر: 15009

از تمبر تختی رونمایی می‌شود

دبیر فدراسیون کشتی گفت: همزمان با 17 دی از تمبر یادبود جهان پهلوان تختی رونمایی می‌شود.
سید جلال عسگری با بیان این مطلب که از تمبر جهان پهلوان تختی رونمایی می‌شود، گفت: فردا (چهارشنبه) پنجاه و سومین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی قهرمان بزرگ کشتی ایران و جهان و اسوه اخلاق و جوانمردی است.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های به عمل آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراسم 17 دی که هرساله بر سر مزار این قهرمان ملی برگزار می‌شد، به صورت حضور مرشد و ضرب و زنگ خواهد بود و امسال، همانند سال های گذشته سخنرانی و اجتماعات نخواهیم داشت اما مسئولان فدراسیون همانند تمامی علاقمندان با حضور بر سر مزار آن مرحوم یاد و خاطره این قهرمان و پهلوان بزرگ را گرامی خواهند داشت.

عسگری تصریح کرد: البته رئیس فدراسیون دیشب هماهنگی‌های لازم را با معاون استاندار، فرماندار و مسئولان شهرستان ری به عمل آورده است و برنامه گرامی‌داشت زنده یاد تختی حتما با حضور مردم و علاقمندان پرشور این پهلوان نامی ایران برگزار خواهد شد.

دبیر فدراسیون کشتی در مورد برنامه فدراسیون کشتی در این روز گفت: صبح فردا با حضور سبحانی‌فر معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست و مقصودی مدیرکل پست تهران مراسم رونمایی از تمبر یادبود جهان پهلوان تختی را در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین قصد داریم تفاهم نامه‌ای را بین فدراسیون کشتی و شرکت ملی پست به امضا برسانیم.

 

 

منبع: ایسنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdkdz