شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/16 15:54
مربی نساجی:
کد خبر: 15002

هر هفته از داوری ضربه می‌خوریم

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ما هر هفته از قضاوت‌ها ضربه می‌خوریم و باید این بحث کالبد شکافی شود.

حمیدرضا فرزانه پس از شکست 2 بر یک مقابل پیکان اظهار داشت: تیم خوبی داریم، اما ایرادمان به داوری است. در نیمه اول یک بر صفر جلو بودیم، اما دو پنالتی 100 درصد را برای ما نگرفتند. داور اگر واقعا شرایط دارد که هیچ قضاوت کند، اما ندارد فیلم را ببیند. یک تیم مگر چقدر موقعیت می‌تواند در طول بازی داشته باشد. 

وی ادامه داد: فاضلی به خوبی با تیم کار می‌کند و نفرات جوانی داریم.  اگر قرار است که یک تیم ریشه دار مانند نساجی به تیم‌های ریشه دار دیگر بپیوندد که یک بحث دیگر است. باید بحث داوری کالبد شکافی شود. در بحث فنی خیلی خوب بودیم و حریف در توپ‌های سوم، اوت دستی و بازی مستقیم کار می‌کرد، اما داور روح و روان ما را به هم ریخت.

مربی نساجی در مورد اینکه مهاجمان شما قبل از اشتباهات داوری فرصت‌های زیادی را از دست دادند، گفت: باید به عقب بازگردیم. عقب افتادن بازی‌های لیگ به ما ضربه زد. وقتی در قائمشهر نفت مسجد سلیمان را بردیم، قرار بود با پرسپولیس بازی کنیم، اما عقب افتاد و نمی‌خواهم این شرایط گردن پرسپولیسی‌ها بیندازم. به هرحال با آن شرایط رفتیم اصفهان و نتیجه را واگذار کردیم.

فرزانه عنوان کرد: ما هر هفته از داوری‌ها ضرر می‌کنیم. بازی با تراکتور اگر دو امتیاز را بدهند، در جدول بالا می‌آییم. مقابل فولاد هم گلی که خوردیم خطا بود، اما همان داور هفته بعد هم قضاوت می‌کند. عذرخواهی ساده که فایده ندارد. تا کی باید فوتبال ما باید بی صاحب باشد. چه زمانی باید کمک داور ویدیویی (VAR) استفاده شود؟ تیم‌های خصوصی با این شرایط خیلی ضرر می‌کنند. امیدوارم رئیس فدراسیون همین فردا انتخاب شود و فوتبال تکلیفش روشن شود.

وی در پاسخ به این سوال که حدادیان، مالک باشگاه نساجی پای این باخت‌ها می‌ماند، یا خیر، گفت: به هرحال او مالک باشگاه است و مربیان جوان باید حمایت شوند. همانطور که می‌دانید در این فصل تیم را فکری بسته بود و در ادامه فاضلی آمده است. ما دو بازی آینده میزبان هستیم و اگر شرایط خوب باشد، می‌توانیم نتیجه بگیریم و بالا بیاییم.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qdqd