پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/18 16:48
کد خبر: 14518

طلسم بارسلونا بالاخره در اتلتیکو باطل می‌شود؟

لوییس سوارز امیدوار است بعد از سالها در بازی های خارج از خانه در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شود.

لوییس سوارز در تابستان امسال و بعد از کش و قوس های فراوان از بارسلونا جدا شده و به اتلتیکومادرید ملحق شد. علیرغم شروعی طوفانی، این مهاجم 34 ساله در ادامه به ویروس کرونا مبتلا شده و چند بازی مهم تیمش را از دست داد. فردا شب روخی بلانکوس در خانه سالزبورگ مهمان این تیم است و لوییس سوارز به دنبال شکستن یک طلسم عجیب خواهد بود.

نزدیک به پنج سال از آخرین بازی که او در بازی های خارج از خانه تیم های خود در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده می گذرد. لوییس سوارز در 21 دیدار آخر دور از نوکمپ در لباس بارسلونا حتی یک بار هم موفق به باز کردن دروازه رقبا نشده و این روند در مونیخ برابر بایرن و در مسکو برابر لوکوموتیو نیز با لباس اتلتیکومادرید در فصل جاری ادامه یافت.

اتلتیکومادرید فردا شب کار دشواری در اتریش برابر سالزبورگ دارد و شکست در این دیدار به منزله حذف زودهنگام آنها در مرحله گروهی خواهد بود. دیگو سیمئونه امیدوار است حالا و با بازگشت لوییس سوارز، شاهد درخشش و گلزنی او بوده و صعود تیمش به دور حذفی مسجل شود. لوییس سوارز آخرین بار در سال 2016 و در بارسلونا موفق شد در استادیوم المپیکو دروازه رم ایتالیا را باز کند و از آن مقطع به بعد، او دچار طلسم عجیبی شده است.

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2raa86