پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/01 14:25
کد خبر: 14164

واکنش فرانک لمپارد به پیروزی چلسی

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی از عملکرد تیمش مقابل نیوکاسل به طور کامل رضایت دارد.

چلسی در ادامه روند نتیچه گیری خود در هفته های اخیر، امروز نیز موفق شد با دو گل نیوکاسل را شکست داده و به صورت موقت عنوان صدرنشینی جدول لیگ برتر را از آن خود کند. فرانک لمپارد در پایان بازی مدعی شد تیمو ورنر اگرچه موقعیت های خوبی را از دست داد، اما سرعت حمل توپ او بسیار خوب است.

 

فرانک لمپارد گفت: "امروز ما مالکیت توپ زیادی داشته، به جریان بازی و میدان مسلط بودیم، گلهای مورد نظرمان را به ثمر رساندیم و در نهایت کلین شیت هم کردیم که مجموع این اتفاقات باعث رضایت من شده است. ما باید با به ثمر رساندن گل خود خیال خود را راحت می کردیم و وقتی این اتفاق رخ داد، جریان بازی برای مان بهتر پیش رفت. ما باید به این روند ادامه دهیم، زیرا ثبات هدفی است که برای آن تلاش می کنیم.

 

اگرچه تیمو ورنر شانس هایی را در این بازی از دست داد، اما او در طول بازی تهدیدی از سوی ما روی دروازه حریف بود. سرعت ورنر هنگام حرکت با توپ و خودخواه نبودن این بازیکن ویژگی های خاص او به شمار می آید.

 

انگولو کانته هافبکی سطح بالا و برتر محسوب می شود و بازگشت او به شرایط آمادگی به سود چلسی خواهد بود، زیرا کانته در مقاطع زیادی از فصل قبل تنها 50 درصد از نظر فیزیکی آماده بود. از عملکرد آنتونی رودیگر در کنار کورت زوما در قلب خط دفاعی چلسی نیز کاملا رضایت دارم.

 
 
منبع: ورزش سه 
 

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p5rk6