پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/22 11:59
کد خبر: 13920

جزئیات پیشنهاد تمدید قرارداد PSG به نیمار

​نیمار فوق ستاره برزیلی پی اس جی که زمانی اصرار برای جدایی داشت حالا قصد دارد قراردادش را تمدید کند.

چند روز پیش رسانه های فرانسوی گزارش دادند که نیمار به سران پی اس جی اطلاع داده است که قصد تمدید قرارداد دارد. قرارداد او تا ژوئن 2022 معتبر است ولی نیمار نمی خواهد بیش از این برای تمدید قرارداد صبر کند. او در انتظار دریافت پیشنهاد جدید باشگاه پاریسی است تا آن را بررسی کند.

در پی انتشار این اخبار، لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی در یک پرسش و پاسخ فیسبوکی و در مورد تمدید با نیمار و دیگر ستاره های باشگاه گفت:« با چندین بازیکن مهم مذاکرات تمدید را شروع کرده ایم. البته باید خودمان را با واقعیت های اقتصادی موجود وفق بدهیم ولی با نیمار، کیلیان امباپه، آنخل دی ماریا، یولیان دراکسلر و خوان برنات مذاکرات ابتدایی را شروع کرده ایم و هدف این است که در روزهای آینده، این مذاکرات وارد فاز جدی خود شوند.»

طبق ادعای ESPN مذاکرات ابتدایی با نیمار خوب پیش می رود و به نظر می رسد ستاره برزیلی از پیشنهاد جدید باشگاه استقبال کرده است.

پیشنهاد پی اس جی 5 ساله با دستمزد 32 میلیون یورویی است. به عبارتی دستمزد فعلی نیمار بی تغییر باقی خواهد ماند با این شرط که پس از پشت سر گذاشتن بحران کرونا و بهتر شدن شرایط اقتصادی، این رقم افزایش پیدا خواهد کرد.

نیمار تابستان 2019 برای جدایی از پی اس جی تردید نداشت و می خواست به اسپانیا برگردد اما حالا شرایط کاملا تغییر کرده و او احتمالا پیشنهاد تمدید 5 ساله را قبول خواهد کرد.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wo6d6