سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/19 04:04
کد خبر: 13823

موقعیت بد کی‌روش در نصف جهان

​مهاجم برزیلی سپاهان جایی در تفکرات تاکتیکی سرمربی جدید این تیم ندارد.

تیم فوتبال سپاهان در هفته نخست لیگ بیستم مقابل گل گهر به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا شروع ضعیفی در رقابت‌ها داشته باشد. 

سپاهان که در این فصل برای اولین بار با هدایت محرم نویدکیا در میادین حضور خواهد داشت تغییراتی نسبت به دو فصل اخیر در سبک و سیاق بازی اعمال کرده که تا کنون نتیجه بخش نبوده است. 

یکی از تغییراتی که در بازی سپاهان دیده می‌شود، کنار رفتن کی‌روش استنلی سوارز، مهاجم برزیلی این تیم از جمع نفرات اصلی است و این بازیکن به نظر می‌رسد جایی در تفکرات فنی نویدکیا ندارد. 

در چهار دیدار رسمی که سپاهان با هدایت نویدکیا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته فقط در یک بازی کی‌روش استنلی در ترکیب اصلی بازی کرد که مقابل العین بود و برابر السد و النصر جایی در ترکیب اصلی نداشت. 

حتی در دیدارهای تدارکاتی که تمام بازیکنان مورد استفاده قرار می‌گیرند هم استنلی در بین نفرات اصلی نبود و معمولا در جمع بازیکنان تعویضی به زمین می‌رفت و در بازی دوستانه آخر سپاهان برابر آلومینیوم به بهانه مصدومیت جزئی، سکو نشین بود. 

استنلی در بازی با گل گهر هم در دقیقه ۵۸ و پس از دریافت گل سوم از سوی سپاهان وارد زمین شد که نتوانست در آن دقایق کاری برای تیمش از پیش ببرد. 

به نظر می‌رسد کی‌روش استنلی که دو فصل قبل آقای گل لیگ برتر شد و فصل گذشته هم با وجود عملکرد ضعیف‌تر بازهم از نفرات کلیدی و اصلی تیم بود در لیگ بیستم شرایط خوبی در سپاهان ندارد و مهاجمی که فصل گذشته مورد توجه تیم‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتور قرار داشت حالا باید برای نیمکت نشینی در لیگ بیستم خودش را آماده کند مگر اینکه تغییری در سبک و سیاق بازی سپاهان ایجاد شود. 

 

 

منبع: ایلنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3znnn3