یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/12 12:09
کد خبر: 13636

طارمی سوژه بحث هواداران پورتو

​بازی نکردن مهدی طارمی در ترکیب ثابت پورتو با واکنش متفاوت هواداران این تیم مواجه شده است.

در 6 هفته ای که از لیگ پرتغال گذشته، مهاجم ایرانی پورتو فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده است. او اگر چه در تمام بازیهای تیمش به میدان رفته اما حداکثر زمانی که در زمین بوده، 36 دقیقه است و در سایر بازیهای تیمش زمان زیادی برای اثبات توانایی‌اش نداشته است.

کم بازی کردن مهدی در ترکیب پورتو باعث شده که هواداران این تیم در فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان دهند.

جالب‌ترین واکنش به این موضوع مربوط به صفحه توئیتر Portista است که با انتشار عکسی از یک اسکلت، نوشته او به عنوان یکی از طرفداران پورتو برای دیدن طارمی در ترکیب اصلی چنین سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

کامنتهای این توئیت هم قابل توجه است. یکی از کاربران نوشته طارمی هیچوقت فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا نخواهد کرد چرا که مارگا مهاجم مالیایی پورتو شرایط خوبی دارد.

دو کامنت دیگر هم مربوط به کسانی است که فعلا موافق حضور طارمی در ترکیب اصلی نیستند. یکی از طرفداران پورتو نوشته مهاجم ایرانی این تیم زمانی به ترکیب اصلی خواهد رسید که بتواند در تمرین خواسته‌های سرمربی را برآورده کند و قطعا هیچکسی بهتر از سرمربی پورتو، نمی‌تواند درباره ترکیب این تیم نظر دهد.

کاربر دیگری هم نوشته نباید طارمی را چیزی فراتر از توانایی‌هایش نشان داد و این بازیکن در حضور 25 دقیقه‌ای‌اش در بازی مقابل پاکوس فریرا، هیچ حرکت خاصی انجام نداده است.

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lgkr3