جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/05 15:53
کد خبر: 13437

امباپه: انگار هنوز در فصل گذشته هستیم

​کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن شروع فصل جدید را دشوار توصیف کرد.

پاری سن ژرمن فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان راه یافت و بازیکنان این تیم فرصت کمی برای گذراندن تعطیلات و استراحت پیش از شروع فصل جدید داشتند. کیلیان امباپه مدعی شد شرایط پاری سن ژرمن در شروع فصل دشوار بوده و برخی بازیکنان تصور می کنند هنوز فصل قبل در جریان است.

کیلیان امباپه گفت: "این اولین بار نیست که ما در اولین مسابقه مرحله گروهی شکست می خوریم و می دانیم چگونه واکنش نشان دهیم. مسابقات به سرعت فرا می رسند و ما سعی خواهیم کرد در استانبول پیروز شده تا مایه افتخار پیراهن و باشگاه شویم. همه مسابقات مهم هستند، اما وقتی هر دو یا سه روز بازی می کنید، حتی اگر بزرگترین تیم هم باشید شرایط دشوار است. 

شروع فصل از نظر فیزیکی و مهمتر از همه از نظر ذهنی دشوار بود، زیرا دیگر فرصتی برای آماده سازی نداشتیم. ما در اواخر ماه آگوست در فینال لیگ قهرمانان بازی کرده و سپس راهی اردوی تیم ملی شدیم. این یک سال خاص و بی همتا است و ما باید با شرایط سازگار شویم، اما بازگشت به فرم گذشته از نظر ذهنی دشوار است. من و چندین نفر از بازیکنان چنین احساسی داریم که انگار این فصل جدید نیست و به نظر فصل گذشته ادامه پیدا کرده است. از نظر من، ما در شصتمین مسابقه فصل هستیم، نه بازی شماره 9 در فصل جدید.

به طور معمول پس از فینال لیگ قهرمانان چه در صورت پیروزی و چه شکست، به تعطیلات می روید. هر اتفاقی رخ دهد شما بعد از مسابقات استراحت کرده، باتری خود را شارژ می کنید تا برای فصل جدید آماده می شوید. اما امسال ما در فینال مغلوب شده و مجبور شدیم بلافاصله دوباره بازی کنیم. من عاشق فوتبال هستم و این ورزش را دوست دارم. من همیشه علاقه دارم در زمین باشم و جایی برای گله و شکایت نیست. گفتن اینکه مقابله با این شرایط آسان نیست را گله گذاری که نه، بلکه تنها اظهارنظر می دانم."

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mkpw2