پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/05 15:50
کد خبر: 13432

یورگن کلوپ اعتراف کرد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول اعتراف کرد اطلاعات زیادی در مورد حریف فردا شب تیمش ندارد.

لیورپول در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان فردا شب پذیرای میتلند دانمارک خواهد بود. یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه حضور یافته و مدعی شد بازیکنان لیورپول به بازی کردن بدون ویرژیل فن دایک که اخیرا مصدوم شده عادت خواهند کرد.

دیدار مقابل میتلند: "در روزهای گذشته بازی های زیادی از میتلند تماشا کرده ام که البته شکست 0-4 مقابل آتالانتا و مسابقاتی از این دست در بین آنها جایی نداشت. در هنگام تعطیلات علاقه داشتم به دانمارک سفر کرده و شرایط این باشگاه را از نزدیک ببینم. رویکرد ما در بازی فردا؟ با عرض پوزش، اما این خصوصی است.

شما می دانید که میتلند چه توانایی هایی دارد و آنها تیمی باتجربه بوده که هافبک های خوبی در اختیار دارند و از لحاظ فیزیکی در شرایط مساعدی قرار دارند. بنابراین باید ببینیم اوضاع چگونه خواهد بود، ما یک طرح مشخص داریم، اما تیمی تطبیق پذیر با شرایط هستیم. راستش را بخواهید ما درباره حریف چیز زیادی نمی دانیم. جلسه تیمی بعد از این نشست است، بنابراین ما در این مورد اطلاعات بیشتری خواهیم گرفت. آنها به لیگ قهرمانان صعود کرده و در لیگ خود عملکرد خوبی دارند. ما نیز روی عملکرد خود و آنچه می توانیم انجام دهیم تمرکز می کنیم.

هفته گذشته همه چیز خیلی خوب پیش نرفت و اتفاقات دلخواه من نبود، اما حالا می توانیم پاسخی مناسب به این موارد بدهیم. اما بازیکنانم آماده نتییجه گیری و مقاومت بوده و کاری را انجام دادند که مورد نظر من بود و این مهم ترین مسئله برای من است."

احتمال کسب موفقیت در لیگ قهرمانان این فصل: "سال گذشته ما بازی خوبی در مادرید ارائه دادیم، اما با یک گل مغلوب شدیم. در خانه نیز فوق العاده بودیم و در نهایت حذف شدیم. دیگر چه کاری می توانید انجام دهید؟ از نظر عملکرد مشکلی وجود ندارد. آن دیدار شرایط عجیبی داشت و آخرین مسابقه قبل از آغاز قرنطینه بود، اما ما در کل عاشق لیگ قهرمانان هستیم."

روزهای بدون ویرژیل فن دایک: "همه بازیکنان دلتنگ فن دایک هستند واو در جهان بهترین است. شما باید یک ترکیب جدید بسازید و انجام این کار دشوار است. جوئل ماتیپ نیز مصدوم است و فابینیو که پستش شماره شش است در خط میانی بازی می کند. بازیکنانی چون اندرو رابرتسون و ترنت الکساندر آرنولد به تغییر پست عادت ندارد، اما در ادامه شرایط بهتر خواهد شد."

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3erw94