پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 - 14 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/30 12:43
کد خبر: 13297

واکاوی ماجرای رسول پناه و علیپور

دیشب یک فایل صوتی از رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس منتشر شد که رسول پناه آن را تکذیب نکرد اما گفت که صدایش تقطیع شده ولی محتوای فایل صوتی را تکذیب کرد!

 یکی از مواردی که مهدی رسول پناه در این فایل صوتی به آن اشاره کرد مربوط به علی علیپور مهاجم سابق قرمزها است که در حال حاضر در تیم مارتیمو پرتغال عضویت دارد. رسول پناه در این فایل صوتی مدعی شده است "زمانی که علی علیپور برای مذاکره با مدیران پرسپولیس به ساختمان این باشگاه رفته بود به او پیشنهاد مالی بالایی داده است. رسول پناه در این فایل صوتی می گوید: "من به علیپور پیشنهاد پول زیادی دادم. خودمان در اتاق بودیم اما قبول نکرد."

این ادعای رسول پناه در حالی مطرح می شود که علی علیپور زمانی که برای مذاکره با مدیران پرسپولیس به ساختمان این باشگاه رفت با رغبتی عضو هیات مدیره مذاکره کرد و گفته می شود که گفت و گویی با رسول پناه نداشته است، علیپور همان زمان و پس از اینکه برای دومین بار به باشگاه مراجعه کرد پس از خروج از ساختمان این باشگاه در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد:" از حسن نیت باشگاه پرسپولیس و صداقتی که در مذاکرات داشتند تشکر می کنم." صحبت هایی که نشان می داد احتمالا پیشنهاد ارائه شده باشگاه به وی چندان هم مبلغ بالایی نبوده که رسول پناه در این فایل صوتی ادعا می کند. البته روایت دیگری هم هست که می گوید رسول پناه در خلال مذاکره رغبتی با علیپور تنها یک بار وارد اتاق مذاکره شده و سلام و احوالپرسی کرده است و چیز خاصی هم به علیپور نگفته است.

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36pbe4