پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/28 16:47
کد خبر: 13241

خیال کلوپ راحت شد

به نظر می رسد مصدومیت آلیسون بکر برطرف شده و او به زودی قادر به بازگشت به تمرینات لیورپول خواهد بود.

شرایط در ترکیب لیورپول خصوصا در بخش دفاعی هرگز مساعد نیست و همین دیشب اعلام شد که احتمالا ویرژیل فن دایک به علت مصدومیت رباط صلیبی این فصل را از دست خواهد داد. این مدافع هلندی در نیمه اول دربی مرسی ساید پس از تکل جردن پیکفورد، دروازه بان اورتون، مصدوم شد و حالا مدت ها قادر به همراهی تیمش نیست. همچنین وضعیت جوئل ماتیپ نیز پیش از دیدار این هفته برابرآژاکس در لیگ قهرمانان اروپا در هاله ای از ابهام قرار دارد

اما لیورپول اکو مدعی شد آسیب دیدگی آلیسون بکر زودتر از حد انتظار به اتمام رسیده و او به زودی می تواند مرسی سایدی ها را همراهی کند. کادر پزشکی لیورپول اطمینان دارد مشکلی آلیسون را تهدید نمی کند و او می تواند آماده بازگشت به ترکیب در دیدار برابر وستهام در تاریخ 31 اکتبر باشد.

 

این دروازه بان برزیلی در جریان تمرینات چند هفته قبل لیورپول مصدوم شد و این تیم بلافاصله در اولین دیدار در غیبت آلیسون با نتیجه عجیب 2-7 برابر آستون ویلا مغلوب شد. در ابتدا به نظر می رسید او بین یک ماه نیم الی دو ماه قادر به همراهی لیورپول نباشد، اما حالا تمرینات فردی را آغاز کرده و به زودی به تمرینات گروهی نیز اضافه خواهد شد. آدریان، گزینه جانشین آلیسون در دو بازی 9 گل دریافت کرده و لیورپول به شدت خواهان بازگشت شماره یک خود به درون دروازه است.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3q5vj3