پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/28 16:46
کد خبر: 13240

انتظار این خبر را نداشتم!

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد مدعی شد این تیم در این فصل به دنبال فتح جام است.

 شیاطین سرخ فردا شب در دیداری دشوار در پاریس در لیگ قهرمانان به مصاف پاری سن ژرمن خواهد بود. هری مگوایر، مدافع گرانقیمت یونایتد در این بازی غایب است و برونو فرناندز بازوبند را کمتر از یک سال بعد از انتقال به اولدترافورد بر بازو خواهد بست.

برونو فرناندز گفت: "من فکر می کنم که در چند ماه گذشته خوب بازی کرده ام، اما شما همیشه باید پیشرفت کنید و عملکرد بهتری داشته باشید. من فکر می کنم می توانم بهتر کار کنم و اگرچه کارنامه من مناسب است، اما مطمئن هستم که حتی بهتر از این هم هم خواهم شد.

هنگامی که برای باشگاهی مانند یونایتد بازی می کنید باید به دنبال کسب جام باشید. من نمی دانم که ما این فصل قهرمانی خواهیم شد یا نه، اما این هدف مهم است. ذهنیت یونایتد همیشه کسب پیروزی بوده و اگر بتوانیم در این فصل به جام هایی دست پیدا کنیم خوشحال کننده خواهد بود. من فکر می کنم می توانم با سبکی که دارم به تیم کمک کنم. بازیکنان متفاوت هستند و شما برای تکمیل یک تیم به شخصیت های متفاوتی نیاز دارید."

اوله گونار سولسشر در حین برگزاری کنفرانس اعلام کرد برونو فرناندز فردا کاپیتان یونایتد خواهد بود. ستاره پرتغالی که شوکه شده بود گفت: "من انتظار این خبر را نداشتم و همزمان با شما متوجه شدم. این اتفاق برای من یک افتخار و یک موفقیت مهم است. البته همه هستند بازیکنان مانند کاپیتان بوده و همه باید کمک کنند. قدرت رهبری در هر بازیکنی متفاوت است و این به من مربوط نشده، بلکه به کل تیم ربط دارد."

 

منبع: ورز ش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pxqo3