چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/21 15:30
کد خبر: 13010

فرصت ویژه تراکتور برای قهرمانی

​برنامه بازی های تیم فوتبال تراکتور برای لیگ بیستم مشخص شد.

 

تراکتوری ها که خود را برای فصل جدید مسابقات فوتبال در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند، با هدایت علیرضا منصوریان پای به مسابقات خواهند گذاشت. آن ها در روزهای اخیر خریدهای مختلفی را انجام داده اند و با یک اردوی پیش فصل، به استقبال سوپرجام و سپس لیگ بیستم خواهند رفت.

* پنج هفته نخست؛ بازی سرنوشت ساز با سپاهان و فولاد

تراکتور در دو بازی نخست لیگ کار نسبتا آسان تری را خواهد داشت. آن ها با نفت MIS و نساجی دیدار می‌کنند اما سپس در تبریز باید از تیم قدرتمند و متحول شده سپاهان میزبانی کنند. بازی بعدی مقابل تیم تازه لیگ برتری شده مس رفسنجان است و سپس در هفته پنجم تراکتور با فولاد خوزستان بازی می‌کند. بازی با فولاد به نوعی دیداری انتقامی محسوب می‌شود چرا که شاگردان نکونام با شکست فولاد در هفته پایانی لیگ نوزدهم، توانستند به رتبه سوم برسند و جای تراکتور را بگیرند.

* پنج هفته دوم؛ از دربی تبریز تا میهمانی در اصفهان

بازه دوم لیگ برتر با دیدار مقابل ماشین سازی در چارچوب دربی تبریز آغاز می‌شود و با دیدارهای حساس برابر پیکان، صنعت نفت، شهرخودرو و ذوب آهن ادامه پیدا می‌کند. دوئل منصوریان با تیم سابقش در اصفهان جذابیت های زیادی خواهد داشت و همچنین سرمربی سابق استقلال یک دیدار حیثیتی هم برابر شاگرد سابقش سیدمهدی رحمتی سرمربی کنونی شهرخودرو را تجربه می‌کند.

* پنجم هفته سوم؛ تقابل با استقبال و شاید جشن قهرمانی!

بازه سوم تراکتور در لیگ بیستم با دیدارهای هیجان انگیز همراه است. ابتدا منصوریان در مقابل استقلال قرار می‌گیرد و این بازی در نیم فصل اول به میزبانی تی تی ها خواهد بود. هفته بعد در سیرجان باید تیم امیر قلعه نویی را شکست دهد و بعد نوبت به دوئل با رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم می‌رسد. سپس یک بازی حساس و سرنوشت ساز با پرسپولیس در راه خواهد بود و دیدار آخر هم مقابل سایپا؛ مسابقه ای که در نیم فصل دوم با میزبانی تراکتور همراه است و شاید جشن قهرمانی تراکتور هم در پایان آن برگزار شود!

هفته اول: تراکتور – نفت مسجد سلیمان

هفته دوم: نساجی - تراکتور

هفته سوم: تراکتور - سپاهان

هفته چهارم: مس رفسنجان - تراکتور

هفته پنجم: تراکتور – فولاد خوزستان

هفته ششم: ماشین‌سازی - تراکتور

هفته هفتم: تراکتور - پیکان

هفته هشتم: صنعت نفت آبادان - تراکتور

هفته نهم: تراکتور – شهر خودرو 

هفته دهم: ذوب‌آهن - تراکتور

هفته یازدهم: تراکتور - استقلال

هفته دوازدهم: گل گهر سیرجان - تراکتور

هفته سیزدهم: تراکتور – آلومینیوم اراک

هفته چهاردهم: تراکتور - پرسپولیس

هفته پانزدهم: سایپا - تراکتور

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4joze3