پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/18 14:02
کد خبر: 12940

ستاره رئال‌مادرید در اردوی ژرمن‌ها

​تونی کروس که چندی پیش دچار مصدومیت شده بود، از چهارشنبه شب به اردوی تیم ملی آلمان اضافه شده است.

اواخر نیمه اول بازی رئال مادرید و بتیس در هفته سوم لالیگا بود که تونی کروس تقاضای تعویض کرد و زیدان لوکا مودریچ را به جای او به میدان فرستاد. ستاره آلمانی 30 ساله رئال مادرید از ناحیه عضلات کمر احساس درد می کرد و 7 مهر پس از معاینات دقیق پزشکی مشخص شد که مشکل او از ناحیه عضله گلوتئو است و باید بین 10 تا 15 روز به دور از میادین بماند.

10 روز بعد تونی کروس با اضافه شدن به اردوی تیم ملی آلمان نشان داد که توانسته از مصدومیت خلاص شود و در اختیار یواخیم لوو و کادر فنی تیم ملی آلمان قرار گرفت. این بدون شک خبر خوبی برای رئال نیز خواهد بود و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، کروس می تواند رئال را در بازی هفته 6 لالیگا برابر کادیز همراهی کند.

همراه او تیمو ورنر نیز به اردوی مانشافت اضافه شد و در عوض نیکو شولتز، محمود داهود، نیکولاس اشتارک، ندیم امیری و بنجامین هنریش اردوی تیم ملی المان را ترک کردند. آنها در تساوی 3-3 برابر تیم ملی ترکیه به میدان رفته بودند.

برای بازی مقابل اوکراین در لیگ ملت های اروپا انتظار می رود لوو بتواند از ستاره های بایرن همچون مانوئل نویر، لئو گوزتزکا، یاشوا کیمیش و سرژ گانبری استفاده کند.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pxe63