چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/10 14:58
کد خبر: 12719

آقای گل لیگ قهرمانان به تیم ملی دعوت نشد

مهاجم مراکشی و خطرناک تیم النصر عربستان، به تیم ملی کشورش دعوت نشد.

عبدالرزاق حمدالله مهاجم خطرناک و گلزن النصر با وجود درخشش فوق العاده در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا، به تیم ملی مراکش دعوت نشد تا این امر باعث تعجب رسانه های عربی منطقه شود.
عبدالرزاق حمدالله طی 2 فصل حضور در النصر، دو بار پیاپی توانسته عنوان آقای گلی لیگ حرفه ای عربستان را از آن خود کند. او در فصل 2018-2019 توانست با به ثمر رساندن 34 گل آقای گل شود و در فصل قبل نیز دیدارهای خوبی را برای تیمش به نمایش گذاشت و 29 گل زد و بافتیمبی گومیس مهاجم الهلال را پشت سرگذاشت و آقای گل لیگ عربستان شد.
این مهاجم مراکشی در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا، در 6 دیدار برای النصر به میدان رفت و 6 بار موفق به گلزنی شده است. او توانست با گلزنی در 9 دیدار پیاپی در آسیا، به رکورد هالک برزیلی برسد.
اما در جدیدترین لیست تیم ملی این کشور که توسط وحید هلیل هودزیچ اعلام شده، اسامی بزرگ زیادی دیده نمی شود که یکی از آنها آقای گل فعلی لیگ قهرمانان آسیاست. 
رسانه های عربی از عدم دعوت حمدالله سخت متعجبند آن هم در شرایطی که این بازیکن با 27 گل زده در سال 2020، تنها یک گل از کریستیانو رونالدو عقب بوده و می توانست با حضور در این دو بازی، به رونالدو برسد.
اما وحید هلیل هودزیچ سرمربی مراکش در پاسخ به عدم دعوت حمدالله به خبرنگاران گفته است که وی با مهاجم النصر تماس گرفته اما حمدالله دعوت او را برای بازگشت به تیم ملی مراکش رد کرده و ترجیح داده با النصر در عربستان سعودی بماند. سرمربی تیم ملی مراکش تأکید کرده است که بازیکنی را که تمایل و اشتیاقی به پوشیدن پیراهن تیم ملی مراکش ندارد را به تیم ملی دعوت نمی کند. 
مهدی بن عطیه و یوسف العربی دیگر غایب های بزرگ در لیست هلیل هودزیچ هستند. تیم ملی مراکش در فیفا دی قصد دارد دو دیدار تدارکاتی در مقابل تیم های ملی کنگو و سنگال برگزار کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4va5b4