جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/08 12:45
کد خبر: 12656

رویس: سانچو می‌تواند به سطح رونالدو برسد

کاپیتان بروسیا دورتموند آینده ای درخشان را برای هم تیمی انگلیسی اش متصور است.

مدت‌هاست که منچستریونایتد شرایط جذب جیدون سانچو از دورتموند را دنبال می کند اما باشگاه آلمانی بارها اعلام کرده که تنها در صورت دریافت مبلغ درخواستی خود راضی به فروش این ستاره انگلیسی خواهد شد.

دورتموندی ها به دنبال این بودند که قبل از شروع اردوی آماده سازی خود در تاریخ 10 آگوست معامله انتقال سانچو به اولدترافورد نهایی شود اما باشگاه منچستر یونایتد حاضر نشد 120 میلیون یورو برای این بازیکن بپردازد و به همین خاطر به نظر می‌رسد که سانچو حداقل یک فصل دیگر به کارش در وستفالن ادامه خواهد داد.

مارکو رویس کاپیتان دورتموند نیز خوشحال است که سانچو در این باشگاه ماندنی شده است.

او معتقد است این ستاره انگلیسی حتی می تواند به سطح رونالدو برسد. رویس به اسکای اسپورتس آلمان گفت:« ماندنی شدن سانچو؟ این برای ما بازیکنان خبر خیلی خوبی بود. همه خوشحال هستیم که او این فصل در کنار ماست. او گل‎های مهمی برای ما به ثمر می‌‎رساند.

گل‌ها و پاس گل‌هایی که در انتها به امتیاز تبدیل خواهند شد. سانچو بازیکنی حیاتی برای ماست. زمان مشخص می‌‎کند که او به اندازه رونالدو بازیکن خوبی هست یا نه ولی برای رسیدن به چنین سطحی او به کمی زمان و تجربه نیاز دارد.

مطمئنا در مقاطعی از دوران فوتبالش به مشکل خواهد خورد و باید ببینیم در آن شرایط چطور عمل می‎کند با این وجود اطمینان دارم که سانچو اعتماد به نفس و کیفیت لازم برای رسیدن به سطح یک فوق ستاره را دارد.»

 

 

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3elrp4