پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/05 16:23
کد خبر: 12590

گیر خبرنگاران روسی روی سردار آزمون

​مصدومیت سردار آزمون پیروزی 6 بر صفر زنیت برابر یوفا را تلخ کرده است و هنوز اطلاع دقیقی از شرایط او در دست نیست.

در ادامه رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که مثل همیشه سردار آزمون را در ترکیب و به همراه آرتم زیوبا در خط حمله داشت، از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم خانگی گازپروم آرنا مقابل تیم رده چهاردهمی اوفا قرار گرفت و در پایان با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید.

سردار آزمون که حالا یکی دیگر از ستاره‌های سرشناس فوتبال روسیه به شمار می‌رود، بار دیگر مهره کلیدی تیمش بود و توانست نقش بسیار پررنگی پیش از خروج اجباری از زمین برای زنیت ایفا کند. سردار آزمون پس از ثبت دو گل و گرفتن یک پنالتی در بازی، در دقیقه ۸۰ به دلیل ناراحتی و آسیب دیدگی شدید از ناحیه پای چپ روی زمین افتاد و درنهایت سرمربی تیم چاره ای جز تعویض او پیدا نکرد.

در پایان بازی وقتی سماک در نشست خبری درباره بازی صحبت می‌کرد، خبرنگاران دو بار از این مربی اوکراینی درمورد وضعیت مصدومیت سردار آزمون سوال کردند.

سماک در مرتبه اول سعی کرد با اشاره به سایر مصدومان تیم نظیر مالکوم و لاورن که از چهره‌های سرشناش تیم هم هستند، توجه خبرنگاران را از پاسخ درباره شرایط آزمون منحرف کند ولی در مرتبه دوم یکی از خبرنگاران به شکل مشخص از سماک در مورد سردار آزمون پرسید و اینکه میزان مصدومیت او چقدر است.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2r9nm2