پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/29 13:23
کد خبر: 12380

خرید جدید یوونتوس تردید دارد!

ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی رم در آستانه انتقال به یوونتوس قرار گرفته است.

ساعتی قبل آندره پیرلو اعلام کرد بعید است یوونتوس قادر به خرید لوییس سوارز، مهاجم 34 ساله و گلزن بارسلونا باشد. حالا اسکای اسپورتس مدعی شد دیگر تردیدی در مورد انتقال ادین ژکو، مهاجم 32 ساله جالوروسی به یوونتوس وجود ندارد و این انتقال طی 48 ساعت آینده نهایی خواهد شد.

امشب رم در اولین بازی فصل خود در سری آ به مصاف ورونا خواهد رفت و ادین ژکو در مورد حضور در بازی امشب تردید دارد. این بازیکن می خواهد برای سفر به تورین و انجام تست های پزشکی برای یوونتوس آماده شود و ممکن است حضور در مسابقه امشب آمادگی این بازیکن را تحت تاثیر قرار دهد.

به نظر می رسد ادین ژکو با قراردادی 15 میلیون یورویی راهی یوونتوس می شود و هر فصل نیز 7.5 میلیون یورو در تیم جدیدش دستمزد دریافت می کند. بعد از جدایی گونسالو ایگواین، یوونتوس از داشتن یک مهاجم نوک تخصصی بی بهره بود و حالا ادین ژکو فصل آینده در کنار کریستیانو رونالدو در خط حمله یوونتوس به میدان خواهد رفت. عدم توفیق لوییس سوارز در دریافت به موقع پاسپورت ایتالیایی و غیبت او در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در صورت انتتقال به یوونتوس، دلیل اصلی منتفی شدن این انتقال و رفتن ادین ژکو به تورین محسوب می شود.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ele64