یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/25 06:28
کد خبر: 12229

اعلام سرمربی تراکتور در انتظار رای الهامی؟

​هیات مدیره باشگاه تراکتور اهداف و برنامه‌های مدنظر برای فصل آتی مسابقات فوتبال را تصویب کرد.

 

به نقل از  روابط عمومی باشگاه تراکتور، هیات مدیره باشگاه طی جلسات فشرده‌ای که در روزهای اخیر برگزار کرد، ضمن بررسی عملکرد فصل ۹۹-۹۸؛ برنامه‌ها و اهداف مدنظر برای فصل آتی را نیز تشریح و تصویب کردند.

در آخرین جلسه هیات مدیره، پس از استماع گزارش مدیرعامل باشگاه تراکتور برای فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ضمن تاکید بر حفظ شاکله اصلی تیم و تداوم بهره‌گیری از بازیکنان شاخص که جملگی از سرمایه‌های فوتبال کشورمان هستند، بر جذب بازیکنان شایسته و آینده‌دار طبق نظر سرمربی و همچنین جلب نظر کمیته فنی اقدام شود.

در همین راستا باشگاه تراکتور با هرگونه درخواست انتقال بازیکنان موردنیاز مخالفت نموده و بر تداوم همکاری بازیکنان براساس قرارداد منعقد شده قبلی تاکید دارد. 

همچنین درخصوص بازیکنان خارجی تحت قرارداد باشگاه نیز تصمیم هیات مدیره بر آن شد که با توجه به محدودیت‌های اعمال شده از سوی فدراسیون فوتبال، حتی‌الامکان از بازیکنان موجود استفاده شود و منافع باشگاه در اولویت قرار گیرد.

هیات مدیره باشگاه تراکتور همچنین درخصوص انتخاب سرمربی تیم برای فصل آتی، ضمن انتقاد از برخی گزینه‌های مورد مذاکره که با رفتارهای غیر حرفه‌ای موجب اتلاف زمان و فرصت سوزی شدند و همچنین افرادی که با مطرح کردن خود به‌عنوان گزینه سرمربیگری تراکتور، نام خود را بزرگ کردند،  تصریح کرد: با توجه به تاکید مالک باشگاه مبنی بر بهره‌گیری از تجربیات فصول گذشته و بررسی تمامی جوانب بدون توجه به جوسازی‌ها و صرفاً با در نظر داشتن منافع باشگاه و خواسته‌‌ی هواداران، شرایط و برنامه‌های ارائه شده از سوی گزینه‌های مدنظر را مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار داده و در مورد انتخاب سرمربی تصمیم‌گیری شده و مقرر گردید تا پایان هفته معارفه‌ وی انجام و تمرینات تیم از هفته آتی آغاز شود.

بدیهی است، هدف‌گذاری باشگاه در این زمینه فراهم کردن بستری مناسب جهت فعالیت توام با ثبات و آرامش برای کادرفنی و بازیکنان است و در این راستا انتخاب سرمربی با چشم‌اندازی بلند‌مدت صورت گرفت.

هیات مدیره باشگاه تراکتور ضمن یادآوری اهتمام مالک باشگاه برای موفقیت پایدار تیم و شادی دل هواداران میلیونی تراکتور، این اطمینان را به هواداران عزیز می‌دهد که با توجه به درخواست سرمربی تیم طی روزهای باقی‌مانده از هفته‌ی جاری بازیکنان مورد نیاز برای تقویت تیم جذب و تیمی قدرتمند برای حضور مقتدرانه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی، آماده خواهد شد.

 

 

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2aevg3