پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/25 06:24
کد خبر: 12227

گرت بیل به یونایتد می‌رود

​روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی است گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید تا پایان پنجره نقل و انتقالات با یک قرارداد قرضی یک ساله راهی منچستریونایتد خواهد شد.

روزنامه انگلیسی دیلی میل می‌گوید منچستریونایتد بعد از آنکه از تلاش‌هایش برای به خدمت گرفتن جیدون سانچو از دورتموند ناامید شد حالا به دنبال جذب گرت بیل ستاره ناراضی رئال مادرید در یک حرکت دراماتیک نقل و انتقالاتی است.

 

این روزنامه حتی مدعی است که گرت بیل تا پایان پنجره نقل و انتقالات فعلی با یک قرارداد قرضی یک ساله راهی اولدترافورد خواهد شد. علت اصلی تصمیم یونایتد برای جذب بیل این بوده که سولسشر سرمربی این تیم به مدیریت اصرار کرده که برای فصل جاری به مهاجمی راست پا نیاز دارد.

 

دیلی میل می‌گوید یونایتد به این علت تصمیم گرفته برای جذب گرت بیل از قراردادی قرضی استفاده کند که با وجود چنین قراردادی می‌تواند در پایان فصل بار دیگر برای به خدمت گرفتن جیدون سانچو اقدام کند.

 

گرت بیل از انتقالش به منچستریونایتد راضی خواهد بود ولی البته او ترجیح می‌دهد به صورتی بلندمدت‌تر راهی اولدترافورد شود و نه با یک قرارداد قرضی یک ساله. گرت بیل 32ساله دوست ندارد تابستان سال آینده با شرایطی مشابه امسال مواجه شود.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48yjm3