جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/21 06:37
کد خبر: 12138

طاهری: استقلال باید با همه نفراتش به آسیا می‌رفت

بیژن طاهری مربی پیشین تیم فوتبال استقلال مدعی است این تیم هر سال در مهمترین مقطع از جدایی بازیکنانش لطمه خورده است.
بیژن طاهری درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال در آستانه شروع دوباره لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: استقلال باید در نقل‌وانتقالات شرایطی پیدا می‌کرد که با همه بازیکنانش به استقبال بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌رفت، اما هر سال شرایط این تیم بد است. طی دو سالی که در استقلال بودم، آخر فصل بازیکنان تأثیرگذار می‌رفتند و اصراری برای ماندن‌شان وجود نداشت.

وی افزود: اگر بازیکنی مثل تیام و جپاروف رفتند، شرایط برای بازگشت آنها مهیا نبود. استقلال سال‌هاست که با ناملایمتی‌ها دست و پنجه نرم می‌کند و امسال بار اولی نیست چنین اتفاقی می‌افتد. دو سال پیش قهرمان جام حذفی شدیم و اگر آن ترکیبی که مقابل ذوب‌آهن اصفهان در آسیا به میدان رفت، حفظ می‌شد قهرمان آسیا شده بودیم، اما آن تیم از هم پاشید. متأسفانه استقلال هر سال سر بزنگاه ضربه خورده است.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: امسال که یک تعداد بازیکن جذب شده، پنجره نقل‌وانتقالات بسته است. نمی‌دانم مشکل از کجاست و چرا این اتفاقات می‌افتد. هزینه‌ها زیاد است، اما می‌بینیم مدیران باشگاه تلاش می‌کنند که تیم خوبی بندند. وقتی بازیکن 12 شب برای مذاکره به هتل می‌رود، یعنی مدیریت تلاش خود را می‌کند، اما برای من جای سؤال است که چرا استقلال آخر فصل به مشکل می‌خورد و هواداران اذیت می‌شوند.

طاهری درباره جدایی فرهاد مجیدی و بحث بازگشت آندره‌آ استراماچونی گفت: وقتی 40 میلیون طرفدار استراماچونی را می‌خواهند، باید شرایط حضورش مهیا شود. قانونی که برای منع جذب بازیکن و مربی خارجی وضع شده، داخلی است و می‌توان آن را تغییر داد، اما هر چیزی راه خودش را دارد. وقتی مربی طلب سنگینی دارد، چه بهتر که بیاید و مربیگری کند و این پول را بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد، آرامش به استقلال برمی‌گردد. البته مجیدی هم زحمت زیادی کشید و بد نتیجه نگرفت. او با استقلال در جام حذفی بدشانسی آورد.

 

 

منبع: تسنیم 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n59o3