پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/15 03:43
کد خبر: 11960

دلایل کنار کشیدن رئال از رقابت بر سر ستاره هلندی

​دنی فن دبیک ستاره هلندی درحالیکه گمان می‌رفت به رئال خواهد پیوست راهی منچستریونایتد شد. اما چرا رئال در نهایت از خرید دبیک منصرف شد؟

از چندین ماه پیش شایعات درباره پیوستن دنی فن دبیک پدیده جوان آژاکس آمستردام به رئال مادرید در رسانه‌ها مطرح بود و این اواخر به نظر می‌رسید که دبیک صد در صد راهی برنابئو خواهد شد. ولی در نهایت ستاره هلندی سر از منچستریونایتد در آورد. اما علت اینکه رئال مادرید در نهایت از خرید دبیک صرفنظر کرد چیست؟

فده والورده

ظهور ستاره جوانی به نام فده والورده یکی از دلایلی بود که باعث شد رئال در نهایت خرید دبیک را چندان ضروری نبیند. زیدان شیفته والورده اروگوئه ای شده که شباهتهای زیادی به سبک بازی دبیک دارد. والورده برای رئال در حکم یک خرید جدید است.

مارتین اودگارد

ظهور و درخشش مارتین اودگارد در رئال سوسیداد در جریان فصلی که گذشت هم رئال را به این نتیجه رساند که لازم نیست برای خرید دبیک هزینه کند. اودگارد نروژی فصل گذشته دوران قرضی اش در سوسیداد را چنان با درخشش به پایان برد که به برنابئو برگردانده شد و حالا یکی از مهره‌های مهم مد نظر زیدان است.

بحران کرونا

بحران اقتصادی ناشی از اپیدمی کرونا هم عامل مهمی بوده که باعث شده رئال نتواند امسال تابستان برای خرید چند بازیکن مد نظرش اقدام کند. لوس بلانکوس این روزها در ریاضت اقتصادی به سر می‌برد و حالا که از بازیکنانش خواسته با کاهش دستمزدهایشان موافقت کنند نمی‌خواهد با ولخرجی در بازار آنها را عصبانی کند.

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lem84