پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/08 12:51
کد خبر: 11797

گذر از لواندوفسکی شیرین بود

چیرو ایموبیله، ستاره ایتالیایی لاتزیو مدعی شد آنها نمی خواهند فصل بعد در لیگ قهرمانان زنگ تفریح باشند

 اگرچه تا پیش از شیوع ویروس کرونا لاتزیو مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در سری آ بود، اما در مقطع شروع مجدد بازی ها این تیم دچار افت محسوسی شد و در نهایت به کسب سهمیه لیگ قهرمانان بسنده کرد. اما فصل برای چیرو ایموبیله فوق العاده پیش رفت و او بالاتر از رابرت لواندوفسکی فاتح کورس کفش طلا شد. حالا مهاجم ایتالیایی در مورد اهداف فصل بعد صحبت کرده است.

چیرو ایموبیله گفت: "ما در طول تابستان تغییر چندانی نکرده ایم و طی چند سال گذشته بازیکنان، مربیان و باشگاه رشد مداومی داشته اند. حالا یک فصل جدید در لیگ قهرمانان اروپا پیش روی لاتزیو بوده و هدف ما حفظ شرایط فعلی در سری A است. ما از چهار سال گذشته تحت هدایت سیمونه اینزاگی راضی هستیم و اگرچه شیوع کرونا تیم باعث بی ثباتی در تیم شد، اما خیلی سریع به مسیر درست بازگشتیم.

کفش طلا؟ گذر از رابرت لواندوفسکی با گلزنی برابر برشا در جدول رده بندی هیجان انگیز و شیرین بود، اما صدمین گل من برای لاتزیو مقابل میلان نیز چنین حسی به من داد. به دست آوردن کفش طلا به خصوص بعد از وقفه طولانی آسان نبود، اما من سعی کردم با گذراندن وقت با خانواده باتری هایم را شارژ کنم.

اکنون ما به لیگ قهرمانان اروپا رسیده ایم و من می دانم که چقدر در این بازی های بزرگ تنش وجود دارد. بازی کردن در سه تورنمنت سخت خواهد بود، اما ما انگیزه فراوانی داریم و نمی خواهیم در لیگ قهرمانان زنگ تفریح ​​باشیم."

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36nrz2