دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/30 14:14
کد خبر: 11624

شوک به فولادی‌ها

هافبک ۲۴ ساله تیم فوتبال فولاد خوزستان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

سینا مریدی هافبک دزفولی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و باعث شوک به هواداران این تیم شد.

 

مریدی در متن خداحافظی خود نوشته است:

"شاید این تلخ ترین استوری زندگی من باشد. می خواهم از تمام کسانی که در این مدت یعنی از پنج سالگی که فوتبال را شروع کردم و تا امروز برای من زحمت کشیدند و شرمنده شان شدم، تشکر کنم.

 هر انسانی یک کاسه صبری دارد و از حدش که بگذرد، دیگر واقعا تحملش سخت است. امسال بدترین سال فوتبالی ام را گذراندم، به طرزی که این مشکلات به طور کلی روی زندگی شخصی ام تاثیر کاملا منفی گذاشته است و دیگر بیش از این توان ندارم. دست کسانی که به من لطف داشتند را می بوسم و کسانی را هم که من را به این نقطه رساندند، به خدا می سپارم. حرف برای گفتن زیاد است ولی تا جای کسی نباشیم و در شرایطی که هست، قرار نگیریم، نمی توانیم او را قضاوت کنیم. پس هیچ کسی نمی تواند من را قضاوت کند، چرا که نمی داند به من و خانواده ام در طول این یک سال چه گذشت. همچنین دوستان محدودی دارم که به آن ها نیز خیلی سخت گذشت. این یک سال پر از دل شکستگی و درد بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم، در همین لحظه از دنیای فوتبال خداحافظی کنم و تمام آرزوها و زحماتی که داشتم و کشیدم و یک عمر را نادیده بگیرم.

همه ما نقص ها و اشتباهاتی در طول مسیر زندگی داشتیم و داریم ولی نحوه برخورد کسانی که می توانند ما را به مسیر درست برگردانند، خیلی مهم و تاثیرگذار است. من هم اشتباهاتی داشتم که به چشم کسی پوشیده نیست و این اشتباهات به قیمت یک سال عذاب و سختی برای خودم و خانواده ام تمام شد و دیگر واقعا توانی نمانده است. ان‌شاءالله این فصل هم با کسب سهمیه توسط تیم فولاد و دوستان عزیزم همراه باشد و بتوانند دل مردم خوزستان را شاد کنند.

فرزند کوچک خوزستان، سینا مریدی"

 

 

منبع: ایسنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45mdo3