جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/29 14:24
کد خبر: 11583

لوکاکو یک سطح بالاتر از هر کسی است که تاکنون دیده‌ایم

سویا در فینال لیگ اروپا به مصاف اینتر خواهد رفت. سویایی ها در مرحله‌ی نیمه نهایی با کامبکی که مقابل منچستریونایتد زدند راهی فینال شدند و اینتر هم با 5 گل شاختار را در هم کوبید تا به فینال برسد.

سویا در فینال لیگ اروپا به مصاف اینتر خواهد رفت. سویایی ها در مرحله‌ی نیمه نهایی با کامبکی که مقابل منچستریونایتد زدند راهی فینال شدند و اینتر هم با 5 گل شاختار را در هم کوبید تا به فینال برسد. روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر به شدت آماده است و جولس کونده، مدافع سویا معتقد است که این بازیکن بسیار خطرناک بوده و باید کاملا مراقب او باشند.

لوکاکو در مرحله نیمه نهایی عملکرد درخشانی داشت و دو گل به شاختار زد، مسئله‌ای که باعث شده تا مدافع سویا این بازیکن را بالاتر از سطح سویا بداند و او را مهاجمی در کلاس جهانی بخواند. جولس کونده که احتمالا مامور مهار لوکاکو خواهد بود، در گفتگو با وبسایت رسمی یوفا گفت:" لوکاکو یکی از بهترین مهاجمان جهان است. او از نظر جسمی قوی است و پا به توپ خوبی هم دارد. او از بدن خود بسیار خوب استفاده می کند و خیلی سریع است. یک سطح بالاتر از هر کس دیگری است که ما در این فصل با آن روبرو شده ایم. باید سطح بازی خود را بالا ببریم."

لوکاکو در حال حاضر رکورددار گلزنی پیاپی در تاریخ لیگ اروپاست، او در 10 بازی پیاپی گلزنی کرده است و در فینال لیگ اروپا این فرصت را دارد تا رکوردش را ارتقا دهد.

 

 

منبع: فوتبالی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kzov3