چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/24 10:02
کد خبر: 11403

شباهت لیونل مسی به ستاره فرازمینی!

​خاویر ماسکرانو مدافع سابق بارسا معتقد است در میان فوتبالیست ها تنها می توان مسی را با مایکل جوردن قیاس کرد.

 مایکل جوردن بسکتبالیست افسانه ای آمریکا و باشگاه شیکاگوبولز را بسیاری بهترین ورزشکار تاریخ می دانند. اخیرا پخش مستندی از او به نام "آخرین رقص"، با استقبال فوق العاده جهانی همراه بود. مستندی که زوایای مختلفی از سال های درخشش جوردن را نشان می داد و اینکه او چگونه با قدرت رهبری خود توانست شیکاگوبولز را به شش قهرمانی NBA هدایت کند.

در میان فوتبالیست های کنونی برخی رونالدو و برخی نیز مسی را شبیه و نزدیک به مایکل جوردن می دانند.

خاویر ماسکرانو مدافع آرژانتینی سابق بارسا که اکنون برای استودیانتس بازی می کند، معتقد است لیونل مسی بسیار شبیه به مایکل جوردن است.

او در این رابطه به فاکس اسپورتس گفت:« جوردن و مسی جانورانی رقابت جو هستند که از پیروزی خسته نمی شوند. لئو البته کمی طبیعی تر و زمینی تر از جوردن است. رونالدینیو هم می توانست مثل جوردن باشد اما او نتوانست ثبات لازم را داشته باشد و از لحاظ ذهنی پس از 5 سال درخشش شروع به افت کرد.

از لحاظ رقابت طلبی می توانم مسی را شبیه به جوردن عنوان کنم هرچند جوردن بسکتبالیست بود و نمی توان دو ورزش را باهم قیاس کرد. چیزی که من در مستند مایکل جوردن دیدم و با توجه به اینکه نسبت به جوردن به خوبی مسی شناخت ندارم، می توانم اینطور بگویم که جوردن فرازمینی تر بود ولی مسی هم توانسته مثل جوردن برای سال های متوالی در بالاترین سطح خودش را حفظ کند.»

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48kkl4