پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/17 09:47
کد خبر: 11199

ویدال: عملکرد بارسا پس از جلسه ستین و مسی کاملا عوض شد

​هافبک بارسلونا اعلام کرد عملکردش تیمش پس از جلسه میان سرمربی و کاپیتان کاملا تغییر کرد.

 

به نقل از موندو دپورتیوو، آرتورو ویدال در یک مصاحبه اختصاصی با این نشریه کاتالانی اعتراف کرد که جلسه میان کیکه ستین و لیونل مسی رابطه کادر فنی و بازیکنان را در آخرین روزهای لالیگا عوض کرد. هافبک بارسلونا گفت: بازیکنان برای این که بتوانند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند باید احساس خوبی داشته باشند که در هفته های آخر رقابت ها چنین شرایطی حکم فرما نبود. اکنون کاملا مشخص است که عملکرد همه تغییر پیدا کرده و همه با اعتماد به نفس کامل برای فتح لیگ قهرمانان اروپا تلاش خواهند کرد. 

ویدال در مصاحبه قبلی خود گفته بود اگر بارسا نتواند قهرمان لیگ قهرمانان شود باید در رابطه با کادر فنی تصمیم گیری شود. هافبک شیلیایی گفت: کاملا آشکار است که تصمیماتی خواهند گرفت اما اگر ستین بماند هم خوب است چون سرمربی است که با بازیکنان خیلی صحبت می کند و این کار شرایط را بهتر می کند. با این حال موضوع سرمربی به من ربطی ندارد. 

بارسلونا که فردا شب در دیدار برگشت لیگ قهرمانان میزبان ناپولی خواهد بود کار خود را در این رقابت ها از سر خواهد گرفت. آبی اناری ها با توجه به کسب تساوی یک بر یک در خانه حریف امیدوار به صعود به مرحله یک چهارم نهایی هستند اما ویدال فراتر از آن را می بیند. او گفت: خودم را در حال بالا بردن جام قهرمانی می بینم.

هافبک بارسلونا درباره آینده اظهار کرد: از قراردادم باقی مانده است و فصل آینده هم در این تیم خواهم بود. اکنون زمان کمک به لیونل مسی است چون او ما را به سمت جام هدایت می کند.

 

 

منبع: ایسنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48k7n4