چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/17 13:58
کد خبر: 11227

بنزما: بعد از فوتبال رزمی‌کار خواهم شد

مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید گفت: وقتی دوران فوتبال حرفه‌ای من تمام شد، ۶ ماه به صورت جدی، تمرین رزمی خواهم کرد و اگر مربی‌ام تشخیص داد که آماده مبارزه هستم، مشکلی برای مبارزه نمی‌بینم.

تیم فوتبال رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک هستم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روز جمعه در ورزشگاه اتحاد منچستر به مصاف تیم منچستر سیتی می‌رود.

کریم بنزما، مهاجم رئال، یکی از امیدهای زین‌الدین زیدان برای جبران شکست 2 بر یک بازی رفت در سانتیاگو برنابئو است. مهاجم 32 ساله رئال اما علاوه بر فوتبال، سرگرمی و مشغولیت‌های دیگری هم دارد. او گفته که بعد از بازنشستگی و آویزان کردن کفش‌هایش ممکن است سراغ ورزش دیگری برود.

بنزما می‌گوید: ورزش‌های رزمی مرا به هیجان می‌آورد و من عاشق تمرین رزمی هستم. وقتی دوران فوتبال حرفه‌ای من تمام شد، 6 ماه به صورت جدی، تمرین رزمی خواهم کرد و اگر مربی‌ام تشخیص داد که آماده مبارزه هستم، مشکلی برای مبارزه نمی‌بینم. به خدا قسم می‌خورم که آمادگی‌اش را دارم.

بازیکن فرانسوی رئال ادامه داد: من همیشه،‌ مایک تایسون، قهرمان پیشین سنگین وزن بوکس جهان را تحسین کرده‌ام. او همواره به خاطر قدرت، انگیزه و اراده‌اش، مورد تحسین من بوده است. علاوه بر این،  تایسون در حالی به این جایگاه رسید که کسی انتظارش را نداشت.

 

 

منبع: تسنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48kmk4