جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/13 14:21
کد خبر: 11111

گتوزو در اولین نگاه شیفته شد!

گتوزو سرمربی ناپولی سعی کرده که از تجربیات دوران بازی خود درس بگیرد و سعی کند که استعدادهای درجه یک فوتبال دنیا را کشف کند. او که با بازیکنانی همچون پیرلو، سیدورف و کاکا نیز هم بازی بوده و به نظر می رسد که به خوبی استعدادها را کشف می کند.

گتوزو یکی از اولین افرادی بود که استعداد ریکی پوچ بازیکن جوان بارسلونا را کشف کرد. در آگوست 2018 ، بارسلونا در دیداری دوستانه در ورزشگاه سانتا کلارا در کالیفرنیا به مصاف میلان با هدایت گتوزو رفت. میلان در آن بازی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و کاتالان ها شب خوبی نداشتند. در ان شب ریکی که هنوز 18 ساله نبود در ترکیب بارسا سعی می کرد که خودش را نشان بدهد. در حقیقت پوچ تنها نکته مثبت بارسلونا در آن بازی بود. اما جالب این جا بود که گتوزو اولین کسی بود که از این بازیکن جوان تعریف کرد و در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت :" ریکی پوچ نمایش فوق اعلاده ای داشت. بی نظیر است که می بینی بازیکنانی که هنوز چهره های نوجوانانه را دارند می توانند چنین بی نظیر با توپ کار کنند. مشخص است که فوتبال درون آنها وجود دارد. مشخص است که چنین بازیکنانی با مدل تاکتیکی مشخص در آکادمی بارسلونا رشد می کنند. از این حیث به عنوان یک میلانی به آکادمی بارسلونا حسادت می کنم."

اما این تنها تمجید میلانی ها از ریکی نبود. در حقیقت دنیله ماسارو عضصو کادر فنی میلان در پایان بازی پیراهن این استعداد جوان را گرفت. ماسارو 59 ساله که زمانی اسطوره باشگاه میلان بود، بدین ترتیب به بازیکن جوان بارسا ادای احترام کردند. گتوزو و ریکی پوچ شنبه دوباره مقابل هم قرار می گیرند، آن هم در حالی که این بازیکن جوان به نظر می رسد که راه خود را به تیم بزرگسالان بارسلونا پیدا کرده است.

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kagd2